Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Käyttis

Sivun loppuun

jouku [31.07.2003 21:41:21]

#

Tulin juuri Saksasta ja tuli laivalla mieleen yks juttu, nimittäin tämä: On näitä windowseja, linuxeja, solarikseja ja machintosheja ne jotkut ovat kyllä hyviä, mutta mikään niistä ei ole sellanen kun haluisi, niin kekkasin, että kun täällä putkassa(X)) on hyviä guruja ja keskinkertiasia ja aloittelioita, joten voitais tehä oma käyttis, siis me kaikki.

1. Gurut (Antti L., fawzk, trinit jne.) tekis lähdekoodin.

2. Aika hyvät tekis ohjelmii.

3. Aloitteliat tekis näytönsäästäjiä gifanimaatio ohjelmalla tai flasilla.

4. Ummikot tekis taustakuvia jolain psp :llä (vaikka)

Nimeks tulis vaikka O(hjelmointi)P(utka).
Ja sit sillee...

thefox [31.07.2003 21:43:08]

#

No ehkäpä ei kuitenkaan.

Createman [31.07.2003 21:45:26]

#

Njoo, ehkäpä ei... =)

odys [31.07.2003 21:45:55]

#

No heh.. aika outo idea.. eikä siitä mitään tulis.

mikko [31.07.2003 22:15:19]

#

No minkäslainen käyttöjärjestelmä joukun mielestä sitten olisi hyvä jos ei valmiit muiden tekeleet kelpaa?

Ämppi [31.07.2003 23:01:31]

#

Parikertaa olen itsenäisesti jo aloitellut sellaisen tekemistä, mutta huomasin että en osaa tarpeeksi funktioita, joten lakkautin projektin. Sen nimi olisi ollut NerdOS ( HUOM!!! Nimi on on minun ystäväni kehittelemä vaikkei rekisteröity, joten älä varasta ! ) ja olisin tehnyt sen peruskäskyt basicilla ( älkää naurako, olen hieman hulluhko ! ).

lainaus:

No minkäslainen käyttöjärjestelmä joukun mielestä sitten olisi hyvä jos ei valmiit muiden tekeleet kelpaa?

Kuka nyt Windowsin kaatumisista pitää, tai muiden kaupallsten virheistä ?? ( joita en tiedää sillä en ole koskaan koskenut muihin kuin DOS, Windows, ja MacOS 3.2 )


Mutta kerron että ainakin itse olisin kiinnostunut kokeilemaan vaihtoehto järjestelmää.
PS. Onko joku muuten käyttänyt Golem nimistä käyttistä ?

T.M. [31.07.2003 23:11:42]

#

jos kerta ei saa käyttää tota keksimääs nimee, niin ei kannata kyllä semmosista kertoa yleisesti kellekkään... kohta sillä nimellä on jo tienattu tukku rahaa :D
...ja sit vituttaa

juhaz [01.08.2003 01:18:24]

#

Olen tehnyt Fake osseja ja lueskellut juttuja, kun joku on koonnut jossain foorumilla porukan niin sitten jonkin aikaa porukka sitä koodaa ja yksitellen alkaa tyypit lähtemään porukasta, kun ei jaksa enään tehdä sitä ja ei ole tullut valmista tuotetta, mutta olisi mielenkiintoista tehdä oikea käyttis vaikkakin ainoastaan basic taidolla niitä ei tehdä


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta