Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Lanit ja Hirvittävän Pelottavat Vahingot (lhpv)

Gwaur [22.07.2003 03:41:00]

#

Onko teille koskaan käynyt laneilla mitään semmoista, mitä ette olisi halunnut tapahtuvan?

Mulla kävi viime laneissa silleen että mä olin ainoo kuka valvo (meitä oli 3 + minä), ja oli niin tylsää että kokeilin jotain vanhoja qbasic-juttuja mitä mulla oli. Kokeilinpa sitten semmosta junajuttua missä liikutetaan jotain junaa ja sitku se törmää johonki nii se poksahtaa. Nii, sit tietenkin kun olin ainoo valvoja, niin tietenkin yritin poistaa kaikki piippaukseen ja ääniin viittaavat asiat sieltä. no sittempä kävi silleen että kun se juna poksu niin siitä vahingossa rupes HIRMU kovat piipit lentää ja kumma kyllä, kauimpana musta oleva oli ainoo joka siihen heräs ja huus että "MIKÄÄ VITTU SE OLI!?!". Ette kyl ikinä voi arvata miltä se kysymys tämmösen tapauksen jälkeen kuullosti :D.
Myöhemmin sitten selvisi että mua lähimpänä oli itse vähin äänin lähteny (mä olin ainoo joka siitä ties) ja kaikki hirveesti ihmetteli et "ei se voinu lähtee ku se lähti niin hiljaa" mut sit ne soitti ja sano et "aijaa" :)

Jos jotakuta kiinnostaa niin tämä ohjelma oli "pöllitty" eräästä qbasic-kirjasta jonka nimeä en muista, mutta sen muistan että tuottajan (vai mikä onkaan) logossa oli pingviini.

Antti Laaksonen [22.07.2003 11:06:46]

#

lainaus:

Jos jotakuta kiinnostaa niin tämä ohjelma oli "pöllitty" eräästä qbasic-kirjasta jonka nimeä en muista, mutta sen muistan että tuottajan (vai mikä onkaan) logossa oli pingviini.

Minäkin muistan nähneeni, kirja on varmaan:

Torkkeli, Risto
QBasic käsikirja
Vantaa, Pagina, 1992

Ämppi [22.07.2003 13:25:50]

#

lainaus:

Minäkin muistan nähneeni, kirja on varmaan:

Torkkeli, Risto
QBasic käsikirja
Vantaa, Pagina, 1992

Omistan saman kirjan ! Erittäin hyvä apu. Muistin heti tuon ohjelman jonka olen itsekkin tehnyt joskus.

odys [22.07.2003 18:44:51]

#

Jee.. repäsin assyillä väärän virtapiuhan irti niin jonkun toisen koneesta lähti virta :D

Tulilintu [24.07.2003 08:09:21]

#

lainaus:

Jee.. repäsin assyillä väärän virtapiuhan irti niin jonkun toisen koneesta lähti virta :D

Siinä se toinen varmaan vaan hymyilly ja sanonu niitä sattuu :)

Olli Vanhoja [27.07.2003 00:19:13]

#

Viime assyil meni oikkariin kiintolevy katodin +12v liittimen kans ja tyhjeni, mut ei muuta sille käyny, sit tota jäi kylmäkatodi päälle ku demo aljo screenillä ni joku kiltisti repi johdot irti j hyvä, ettei hajonnu katodiki siinä :-D

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta