Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: mun..sivut

samii [17.07.2003 10:54:49]

#

Juu. Teen itselleni taas pitkästä aikaa kotisivuja ja pohja on melkein valmis, otin siitä kuvakaappauksen. Se löytyy osoitteesta http://www.sam2.net/tausta.gif . Tällä kertaa tämän tyyliset ;). Mutta se asia niin kun tuo "valikko"väri on nytten sininen (eli ne "päälinkit") niin itseni mielestä se sopii(mitä olen koitellut)parhaiten, mutta ei kuitenkaan niin hyvin kuin haluaisin. Teillä mitään ehdotuksia mikä väri sopisi? Millä lailla ne laittaisin? tms.

Ja on muuten nuo pisteet näköjään samantapaiset kuin täällä.

shovi [17.07.2003 18:16:31]

#

Joo vaikuttaa aika tyylikkäältä. Kannattaa kuitenkin laittaa linkkien väriksi (siis niiden päälinkkien) joku tummemman sininen (joku #000099, mutta ei sama kun tuo sun nimi ylhäällä, katso myöhempää viestiä), ja sitten voisi laittaa jotain a:hover efektejä niihin, jos sen väriä voisi muuttaa jotenkin vaikkapa "raflaavaksi", eli kantsii käyttää sinisen vastaväriä vaikka jotain punaoranssia. Tämän voit kokeilla itse, olisin voinut testailla jos olisit laittanut html-muodossa.

Laitan sitten hieman enemmän vinkkiä ja kommenttia vaikket pyytänytkään :)

Sitten voisit laittaa tuon "keskitablen" oikeaan reunaan hieman paksumman harmaan viivan, että se tulisi enemmän ylös taustasta, jolloin luodaan sivumainen vaikutelma.

Tuo Sami Salminen lukee ihan kivasti tuolla ylhäällä, mutta väri on aivan karsea (sori, meinaan ettei sovi tuohon kokonaisuuteen ;) voisit laittaa sen vaikka tummansinisellä #000080 ja tyyliksi mielellään jotain arialia.

Tuo tausta on tosi kiva ja selkeä (juuri sellainen mitä ajattelin omille kotisivuilleni mutten jaksanut tehdä :).

Tsemppiä vaan paranteluun, sulla on siinä hieno pohja valmiina!

samii [17.07.2003 18:27:46]

#

Heh. :) Kiitos. Itsekin ajattelin jonkun reunaviivan sinne laittaa, niinkuin sanoit tulisi sivumainen vaikutelma. Ja kiitos vinkeistä ;) voisi tuossa illalla / yöllä vähän testailla :) Minulla taas tuntuu olevan liikaa "turhaa" aikaa eli ei mitään tekemistä, joten ehdin / jaksan tehdä testailuja..jne. :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta