Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tylsistynyt minä <--

Sivun loppuun

odys [14.07.2003 04:19:29]

#

Hmm.. jotenkin tuntuu että putkan foorumi on ollut parina viimeisenä viikkona kohtalaisen hiljainen. :)

Johtunee kaiketi kesälomasta. Onko kaikki lähtenyt/lähdössä jonnekkin matkoille?

Minä en lähde minnekkään :)

Gwaur [14.07.2003 09:17:17]

#

Nooh, mää lähen tunnin päästä päivän puuhamaareissulle :)

Jogge [14.07.2003 11:12:04]

#

En minä ainakaan vielä minnekkään...

samii [14.07.2003 11:23:28]

#

Minnekkäään matkoille lähdetä kesälomalla :P Kun on lomaa lomaillaan, sitten kun on töitä / koulua niin otetaan lomaa ja käydään matkoilla :D

Vilikki [14.07.2003 17:05:38]

#

Ensi lauantaina kai lähden mökille ja viivyn viikon. Muutenkin kesällä on aika paljon kaikenlaista puuhaa, kesätöitä sun muuta.

k-mikko [15.07.2003 05:23:18]

#

Lähdin viikko sitten ulkona käymään. Yleensä olen kyllä koneen ääressä.

Olli Vanhoja [15.07.2003 20:22:06]

#

Kohtavielä toiseks viikoks mökille.

j.k [15.07.2003 22:52:35]

#

Mä en pysty ): Mulla on 20 tikkii jalassa...

Sami [15.07.2003 23:16:07]

#

Jaa mikä ihmeen kesäloma?
Itse olen ollut jo 2 viikkoa koulussa tämän kesän aikana ja jonkin verran siitä kotonaoloajasta tulee raadettua tontillakin.

nomic [16.07.2003 00:12:39]

#

itellä taas on menoa oman koneen parissa ilman nettiä ku sain just oman promo cd:n valmiiksi ja sitä on tehty aika kauan... (siis kesäloma auttoi työssä ja sitä ei tehty kesälomassa...)eli aloitin joskus ennen joulua...
ja sen tekeminen vei aikaa...ja selvennös siitä ku tehää biisiä(tiiän että ketää ei kiinnosta mutta kirjoitanpahan muuten vain...)
eli:
biisin tekeminen ei ole sitä että sattuman varaisesti teet melodian hosumalla ja nopeus ei saa aina olla mikää älytön koska kokonaisuuden on pysyttävä kasassa ja biiseissä on oltava tunnetta mukana netistä on hankittuu muitten amatöörien tekemiä biisejä joista huomaa heti että tunnetta ei ole yhtään mukana...ja ne kuulostaa silloin aika tönköiltä ja pieni "koristeita" ei ole yhtään eli oikeastaan yleensä amatöörien biiseissä on pelkkä biisien runko! (eli melodia bassokuvio, ja rummut suurinpiirtein)
ja joku tyyppi joka on aina kuunnellu muuta kuin kone-musiikkia niin alkaa tehdä itse kone-musiikkia(ei toimi)
musiikin genreen on keskityttävä ja haettava tietoa eli toisin sanoen pitää perehtyy tähän genreeseen mitä tekee...
ja ite oon perehtyny omaan kone-musiikiin genreeseen nytten 9 vuotta ja aina voi vain oppia lisää...
sitten kun biisin runko alkaa olla kunnossa niin aletaan miettiä koristeita(tausta äänet,fillit,pienet muutos kohdat,efektit jne...)
ja efektointi on melkoista puuhaa koska sen pitää olla sopivaa jokaisessa kohdassa eikä se saa mennä "yli"
ja biisi ei ole vielä noinkaan yksinkertaista vaan siinä on oltava se "elementti" esillä ja kuuntelijan on tiedettävä mitä siinä tapahtuu mutta sen pitää kuiteski olla käänteikäs biisi missä eri palaset sopivat yhteen ja biisi ei ole siinä kun sen saa valmiiksi eri versioita on tehtävä ja eri sovituksia ja niistä valittava se "paras" vaihto-ehto
ja sitä on vietävä mikserin läpi jotta oikeat äänet kuuluvat oikeeseen aikaan jne...

anteeksi että kirjoitin tommosen stoorin tosta musasta mutta se merkitsee mulle iha v***sti ja olen vain innoissani tosta omasta promo cd:stä
hmmm...voisin alkaa kirjoittaa jostain musasta(en tietenkää täällä kun musa ei suoraan liity ohjelmointiin paitsi muutamat efektit....mutta sekään ei ole suoranaista ohjelmointia...)
no meni taas off topikiksi (jo kolmas kerta tänää!)mä en enää kirjoita! :)

Tumpi [16.07.2003 00:20:49]

#

Oon muistaakseni käyny kolme kertaa loman aikana ulkona (mökille pakotusta ei lasketa), kaks kertaa käyny kaupassa ostamassa kolaa ja tänään hain postista verkkokaupasta tilaamani uuden prossutuulettimen...

tomaattigeeni [16.07.2003 02:19:49]

#

lainaus:

Oon muistaakseni käyny kolme kertaa loman aikana ulkona (mökille pakotusta ei lasketa), kaks kertaa käyny kaupassa ostamassa kolaa

Hei jotain rajaa sen wannabe-nerd meiningin kanssa ;), vaikka minäkin vietän poikkeuksellisen paljon aikaa koneella, niin kyllä nyt lähes joka päivä käyn ulkona, ainakin ostamassa kokista jos ei muuten.

odys [16.07.2003 02:22:25]

#

Mäkin vietän koneella aika paljon aikaa, mutta tulee sitä muutakin tehtyä :D

Oikeastaan olen yöt koneella yleensä aamu kuuteen saakka ja nukun noin 14-16 päivällä. Joskus herään aikasemminkin kuten (11) jos menen salille.

3x viikossa salilla
väh 1x viikossa golfia useimmiten 2x tai 3x viikossa.

Sitten kotonakin tulee painoja nosteltua jonkin verran :p

Gwaur [16.07.2003 02:24:05]

#

Puuhamaassa oli hurjan hauskaa! http://mbnet.fi/paauli/puuhamaa/ tuolla on mun ottamia kuvia ja http://koti.mbnet.fi/cermic/puuhamaakuvat/2003-07-14 puuhamaa/
sisältää cermic tyypin ottamia kuvia. Kuten huomaatte, osa kuvista alkaa sanalla "Saasta_" ja siitä voi päätellä aikas paljon, että miksi tonne paikkaan kaikenkaikkiaan edes menin! :D

edit. 64 merkkiä lisätty (mukaanlukien enterit ja välilyönnit)

Tumpi [17.07.2003 15:03:38]

#

lainaus:

Hei jotain rajaa sen wannabe-nerd meiningin kanssa

No kyllä mä eilenki kävin ulkona kokista ostamassa :D

odys [17.07.2003 15:05:12]

#

Mitenköhän tämä aihe tähän johti :D
Yleisen keskustelun alueen alla on vielä toinenkin Yleinen keskustelu :>


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta