Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kokemuksenne näytönohjaimista

Sivun loppuun

Grey [11.07.2003 22:41:04]

#

Okei, kun oma GeForceni meni takuuseen, niin aloin harkitsemaan toisenlaisen ohjaimen hankintaa. Eli siis kertokaa kokemuksianne uusista näytönohjaimista. Plussat ja miinukset siis. Valitsen siitä sitten sopivan minun käyttööni. GeForcea kun en enää uskalla ottaa.

-Grey-

nomic [12.07.2003 03:39:46]

#

itelläni on GeForce 2 ti 200 aika vanha mut on toiminu moitteettomasti...tai no kerran ku laitoin 32bit värit päälle 16bit sijaan XP:ssä niin sitten muuttu kuva vähän huonommaksi siis sillai et jotenki tuli epäselkeä tosta kuvasta ei kyl pahasti mut sitten laitoin uudestaan ja XP vaan valitti että loki kirjaan on tullu virhe :)
mikähän siinä on että "kaikki"(monet) kehuu XP:tä mut mun mielestä se on melkoisen surkee...en tiiä...kai se on oikeasti hyvä...mutta ei minun tekemisiini sopivaa...en kyl paljoo pelaile ja jos pelailen pelailen vähän vanhempia pelejä...
ja musaa kyl teen paljon...ja kun ääni tulee suoraan analogisesti ulos virtuaali kanavien kautta niin se kyl laittaa äikkärin koville...no meni vähä ohi mut kuiteski ei mul oo pahemmin GF:t temppuilu ennemmin XP itsessään pelleilee koko ajan...

Grey [12.07.2003 08:13:08]

#

Kysyin uusista näytönohjaimista. Se Voodoo 3 on kyllä hyvä, mutta 16 Mt näytönmuisti on vähäsen liian vähän. Eli kyse on uusista näytönohjaimista, ei vanhoista.

-Grey-

JTJ [12.07.2003 11:45:16]

#

No... Itse hankin keväällä Connect3D Radeon 9500 Pro-näytönohjaimen, jossa on 128 Mt muistia. (varmaan ihan tarpeeksi) Toimii ihan hyvin, vaikka käytän Win98:a ja siitäkin sitä ensimmäistä versiota. Oletusasetuksilla kuva on hieman sumea, mutta senkin saa säädettyä kuntoon, ja suorituskykyäkin on varmasti ihan tarpeeksi...

Blaze [12.07.2003 14:10:34]

#

Minä oon toinen tyytyväinen (Sapphire) Radeon 9500 Pro-käyttäjä. Nyt samalla rahalla saa Radeon 9700:n (siis ei-pron), jonka minä ostasin, jos nyt olisin ostamassa uutta.

Tämä on nopea, saa kaks näyttöä kiinni, löytyy DVI:t ja TV-outit ja jos vuosi-pari takaperin kuuli kauhutarinoita ATIn ajureista voin vakuuttaa, että tilanne on parantunu hurjasti.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID­=12240

Grey [12.07.2003 22:41:33]

#

Pyysin sekä miinuksia ja plussia noista. En pelkkää plussaa, sillä sellainen antaa täysin väärän kuvan ohjaimesta minulle. Tarvitsen tietooni kummatkin, että voin niistä punnita ja laskea, ja sitten valita sopivan ohjaimen.

-Grey-

PS. Hintaseurannassa sain tähän kysymykseen ihan kivasti vastauksia. Toivon että saisin täälläkin yhtä kivasti vastauksia.

Olli Vanhoja [15.07.2003 20:16:11]

#

Kun en pelaile ihan älyttömästi, ja harvemmin edes vähänkään niin käytän ATI Radeon 8500 64Mb mitä tosta nyt sanois. Ihan hyvähän toi on; toimii kaikis peleis ja sitä rataa.
-:nuksia ööö... en saanu ainakaa omas mallis toimii toista näyttöliitäntää (siis mikä sen nimi nyt on kaan mist saa digitaalisen ja analogisen kuvan ???).
+:sana viel, et toi TV kuva on erinomanen yleensäkki kaikis ATI:n näytönohjaimis.

nomic [15.07.2003 23:57:57]

#

lainaus:

Kysyin uusista näytönohjaimista. Se Voodoo 3 on kyllä hyvä, mutta 16 Mt näytönmuisti on vähäsen liian vähän. Eli kyse on uusista näytönohjaimista, ei vanhoista.

-Grey-

no luin topikin ja siinä luki vain "Kokemuksenne näytönohjaimista"...ja on GF2 joskus ollu uusi
ja kun luin tekstisi niin en näköjään lukenu tarpeeki selvästi koska heti tuli tekstiä siitä että kyseessä on uudet näyttikset...anteeksi jos oma kokemukseni "vähän" vanhemmista ei kelpaa...
mutta kun topikki oli vain "Kokemuksenne näytönohjaimista"
ehkä parempi olisi ollut että "Kokemuksenne uusista näytönohjaimista" no en halua sotaa...mutta sielläkin päin voitaisiin miettiä paremmin näitä asioita... eli en haasta riitaa millään tavalla vaan halusin kertoa oman mielipiteeni tästä jutusta tietysti vika oli myös siinä että yleensä luen pelkän topikin ja jos se on tarpeeksi selkeä niin kirjoitan heti ennen kuin luen mitään ja vasta viestin jälkeen luin oma viestisi...eli vika oli enimmäkseen minun...ja nyt meni off topikiksi mut iha sama...jos jotain ärsyttää niin tää teksti on sille ihmiselle omistettu :D †


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta