Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Voodoot

Sivun loppuun

Grey [10.07.2003 14:27:08]

#

Moni varmaan teistä muistaa ja tuntee menneiden aikojen Voodoo - kortit? Itse himoitsen sellaista aikoinani, mutta silloiseen koneeseeni, joka oli kannettava, ei pahemmin sellaista saanut. Ja koska liikuin kovin paljon silloin, ei pöytäkone tullut kyseeseen. Nyt Voodoota ei enää valmisteta, vaikka niitä kyllä löytyy yhä. Miksikö muistelen yhtäkkiä tälläistä vanhaa korttia? Noh, en minä korttia, vaan sitä että kerran toivoin omistavani koneessa sellaisen ja pelottavaa kyllä. Toiveillani on aina tapana toteutua.

-Grey-

Blaze [10.07.2003 17:41:39]

#

*hugs his Voodoo 3*
Laitetaan takasin laatikkoon odottamaan, että tulee tarve iskee ylimääränen näyttö koneeseen kiinni.

Grey [11.07.2003 02:43:30]

#

Minulla ei ole Voodoota kylläkään laatikossa, vaan tässä koneessani kiinni. Se GeForce kun meni eilen takuuhuoltoon. Oli "vähän" viallinen, ja aiheutti mm. prossun ylikuumenemista, kun se söi virtaa enemmän kuin hevonen kauraa. Ja näin ollen sain liikkeessä tilalle Voodoo 3:n siksi aikaa, kun se on huollossa.

Uskaltaisikohan enää ottaa GeForceja, vai siirrynkö johonkin toiseen malliin? ATIa en nyt ainakaan ota. Siitä kun on myös pikkaisen huonoja kokemuksia. Sitä paitsi, pelailen hyvin paljon wanhoja pelejä, ja eikä ne tykkää oikein ATIsta.

Voisin nimittäin muuten kyllä pitää tuon Voodoon, mutta pelkkä VGA - liitäntä ei käy minulle. Satun meinaan omistamaan TFT - näytön, ja mieluummin pitäisin sen siinä toisessa liitännässä, kuin VGA:ssa.

Kuitenkin, on kellä tahansa täällä kokemusta Voodoo - korteista, niin kertokoon niistä täällä sitten. Itse ainakin nyt siirryn kokeilemaan että mitenkä tällä mahtaa pelit toimia. Eh, 16 Mt näytönmuistia. Halleluja!

-Grey-

jouku [11.07.2003 09:31:29]

#

eikös voodoo o sellanen kun pistetään nukkeen piikkejä XD. Joops eipä oo tullu käytettyy, mut katopa vaik huutonetistä.

thefox [11.07.2003 14:50:46]

#

Joku Voodoo2 on.. paska kortti :)

Blaze [11.07.2003 17:39:29]

#

lainaus:

Voisin nimittäin muuten kyllä pitää tuon Voodoon, mutta pelkkä VGA - liitäntä ei käy minulle.

Sikäli kun minä tiedän Voodoita ei koskaan valmistettu DVI-liitännöillä varustettuna, eli joudut katselemaan jotain muuta, kuin Voodoota.

tomaattigeeni [11.07.2003 19:02:32]

#

Mulla on Voodoo 3 20000 AGP väylään, 16MB muistilla yhdessä koneessa (joka toimii lähinnä palvelimena)

Niin ja Voodoo nuket on niitä joihin tarvitaan henkilöstä jotain osia ja sitte kun nukkeen pistää neulan niin ko. henkilö tuntee sen omassa ruumiissaan, oli sitten missä tahansa :) Kyseessä on siis joku vanha taikausko tms.

Grey [11.07.2003 20:17:06]

#

En ehkä maininnut tarpeeksi selvästi. Minulla oli koneessa GeForce 4 Ti 4200, mutta se meni takuuseen, ja liikkeessä annettiin siksi aikaa se Voodoo 3, kun se toinen kortti on hajalla. Eli minä en katsele niitä, koska minulla on se kortti. Kunhan mietin että kun se GeForce tulee takuusta, niin pitäisiköhän minun jo vaihtaa merkkiä, vai pitäisikö uskaltaa vielä luottaa GeForceen?

-Grey-

aizeerou [13.07.2003 18:15:32]

#

älä mitään voodoita tue. paskoja kortteja. geforces oli
vaan viallinen, kyllä minä geforcen vielä ottaisin.

Lanahard [13.07.2003 20:37:02]

#

Satun muistamaan...

Olli Vanhoja [15.07.2003 20:20:52]

#

Joo satun muistaa hyvinki eloisasti sen pas*kröhöm*n grafiikan :-).


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta