Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Löytyykö apua (PHP)?

Grey [08.07.2003 02:06:52]

#

En tarvitse mitään vinkkejä, tai muutakaan, vaan vähintään kolmen pisteen edestä PHP:ta taitavan henkilön. Kyse kun olisi MBnetin 50 Mb sivutilan käyttöön otosta, ja sinne PHP - vieraskirjan (ehkä chatinkin) luomisesta.

Koska en taida kyseistä kieltä ollenkaan, en yhtään ja enkä myös ehdi opiskellakaan, ilman että joudun uhraamaan aikaa asioilta, jotka ovat moninverroin tälläisiä asioita tärkeämpiä. Niin pyydän jotakuta osaavaa siis puolestani tekemään tälläisen jutun.

Ja niille tiedoksi, jotka haluavat sanoa että "Opiskele ja tee se itse." niin on putkasta ainakin ulkonäön tehnyt aivan toinen henkilö kuin Antti.

Ja ne jotka ehdottavat ilmaisia vieraskirjojen tarjoojia, niin heille tiedoksi että ilmaiset vieraskirjat eivät sovi käyttööni. Pelkkä värien ja fonttien muuttaminen mieleisekseen ei riitä. Sitä paitsi edes itse suunnitellulla, vaikkakin sitten toisen rakentamalla, on korkeampi status.

Kuitenkin, odottelen tarjousta henkilöltä/henkilöiltä, joilla on tuo PHP vähintään kolme pistettä. Suunnitelmista jutellaan sitten tarkemmin tämän henkilön kanssa, sillä idea on vielä aika paljon auki, mutta aikomus on selvä. Ainakin vieraskirja (ja joskus chattikin, ehkä?). Kiitokset jo etukäteen.

-Grey-

odys [08.07.2003 02:22:14]

#

https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/23936-php-vieraskirja
Toi vieraskirja toimii MBnetissä.. helppo vaihtaa viestien ulkoasua jne... ei kuitenkaan mikään iso vieraskirja.. pelkkä esimerkki

Grey [08.07.2003 20:55:16]

#

Vilkaisin koodia, mutta koska en todellakaan ymmärrä PHP:ta, on tuon vinkin ymmärtäminen minulle melko mahdotonta. Sitä paitsi jos ymmärtäisin tästä kielestä jotakin, en kysyisi apua, vaan katsoisin koodivinkkejä.

-Grey-

leftover [08.07.2003 20:59:17]

#

Eiköhän olisi aika ottaa jonkin paikan php-alkeet -opas käyttöön ja hieman syventyä perusteisiin. Täältä, jphp.net mureakuha.com löytyy oppaita. Alkeet jo riittää että saat sisällytettyä viekun ja valmiin chatin sivustolle.

Tosin jos et tähän ole valmis, minä voin tietenkin auttaa. 35 €/h tai erikoisalennuksella 300 € koko könttä :-)

Olli Vanhoja [08.07.2003 21:29:09]

#

No voishan sitä kattoo, millases ulkoasun haluisit?

odys [08.07.2003 21:29:21]

#

No eihän tuossa vieraskirjassa mitään ihmeellistä ole.. ja kommenteissa on ohjeet ja esimerkki miten vieraskirja saadaan toimimaan.

Grey [08.07.2003 22:49:18]

#

Ollilta tuli asiallinen kommentti. Vastaan siihen mailin kautta. Ja muille tiedoksi. On tärkeämpiäkin asioita kuin PHP, ja aika joka niihin menee. Eikä minulla ole varaa enempää antaa aikaa millekään opiskelulle. Tärkeät asiat muutenkin myöhässä.

-Grey-

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta