Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Irkkaus

Sivun loppuun

odys [26.06.2003 16:04:31]

#

Noh on nyt niin tylsää niin pitäähän sitä jostain pälättää eli Ohjelmointiputkan käyttäjät, irkkaatteko?

Ja jos irkkaatte niin kumpaa mielummin käytätte, irkkiä vai Ohjelmointiputkan foorumia?

Tietenkin irkkiä kannattaa käyttää enemmän yleiseen pälätykseen, mutta jos on jotain kysyttävää niin kumpaa käytätte?

kaviaari [26.06.2003 16:12:01]

#

lainaus:

Ja jos irkkaatte niin kumpaa mielummin käytätte, irkkiä vai Ohjelmointiputkan foorumia?

1. Miten irkataan ohjelmointiputkan foorumilla :D
2. kyllä irkkaan
3. Irkkiä käytän eihän kukaan irkkais ohjelmointiputkan foorumissa =P

odys [26.06.2003 16:35:29]

#

Siis en tarkoittanut että Ohjelmointiputkan foorumia käytetään "irkkaamiseen" eihän foorumi ole mikään irkki.

Varmaan pieni kieliopillinen virhe, mutta siitäkin pitää alkaa viilaamaan. Aika turhaa.

Kumpaa mielummin käytätte; irkkiä vai putkan foorumia jos sinulla on jotain kysyttävää ohjelmoinnista tai jostain muusta?

Tulilintu [26.06.2003 16:39:25]

#

No ite kysyn eka irkistä, mutta jos vastausta ei kuulu eikun menoks tänne ja se siitä :)

Antti Laaksonen [26.06.2003 17:23:29]

#

Irkkaan satunnaisesti. Käytän kuitenkin mieluummin keskustelualueita. Niiltä saa yleensä paremmat vastaukset kysymyksiin, joskin vastausten tuleminen voi kestää kauan.

Blaze [26.06.2003 17:32:34]

#

Irkki on aina auki, foorumi ei.

odys [26.06.2003 17:48:42]

#

Mulla on myös irkki koko ajan auki.. foorumi on myös melkein kokoajan auki :D

Aina välillä refreshaa ja katsoo onko uusia viestejä..

Itse kysyn mielummin irkistä eka koska sieltä saa niin nopeat vastaukset, mutta foorumista saa laadukkaammat vastaukset (niinkuin Antti sanoi).

Gix [26.06.2003 18:21:51]

#

Irkkaan toki... Foorumiin kirjotan myös.

Olli Vanhoja [27.06.2003 12:50:05]

#

Joskus käytin irkkiä, mut sit ei enää jaksakasanu kauheesti ku siitä tuli yks sikkuna lisää vaan ja irkiis o liikaa peeloaja. Ei siellä saa ku kunnon väittelyjä aikaan esim. Peleis ampuminen aseil on tehty huonosti ku lippaat on panostettu valiiks, Intel vs. AMD, Windows vs. Linux tota samaa siellä joutuu jokapäivä jauhamaan :-D

The Ohjelmoija [27.06.2003 13:14:44]

#

Irkkaus. pitääpä kokeilla.

Mutta...

1) Miten irkataan? Tai miten mennään irkkiin tai jotain.

Gix [27.06.2003 13:17:08]

#

Tarvitset mIRC ohjelman jolla ainakin voit irkata... www.mirc.com auttaa...

Sieltä voit imuroida mIRC:n...

The Ohjelmoija [27.06.2003 13:21:31]

#

lainaus:

Tarvitset mIRC ohjelman jolla ainakin voit irkata... www.mirc.com auttaa...

Sieltä voit imuroida mIRC:n...

Onko toi mIRC ilmainen?

Gix [27.06.2003 13:29:11]

#

On se.

odys [27.06.2003 13:32:45]

#

http://www.mirc.com/get.html
Sen jälkeen jos ei IRC-verkkoon yhdistäminen onnistu tai jotain niin google auttaa tai sitten katsot mIRC:in sivuilta jotain helppiä.

thefox [27.06.2003 20:10:54]

#

lainaus:

On se.

Ei muuten varmasti ole. Jumalauta...

mikko [27.06.2003 20:54:21]

#

Kuinkahan moni tuon mIRC:in on oikeasti rekisteröinyt? Jos herra Gix ei edes tiedä koko asiasta (vaikka varmaan mIRC:iä käyttääkin?) niin veikkaanpa ettei kovinkaan suuri joukko. Sehän todellakin pitäisi rekisterödä viimeistään 30 päivän testauksen jälkeen. Lisätietoa: http://www.mirc.com/register.html

Mielestäni tuo US$20 on aika korkea hinta ottaen huomioon, että ilmaisiakin vastaavanlaisia irc-clienttejä on tarjolla.

odys [27.06.2003 22:13:31]

#

Ja sitäpaitsi jos ei rekisteröi, niin mIRC vaan avaa rekisteröimis sivun joka käynnistyskerralla.

Myös se on tyhmää kun rekisteröi niin pitäisikö maksaa 20 dollaria siitä, että rekisteröitymis sivun popup katoaa? :)

Ei kiitos.. Itse käytän Irssiä: http://www.irssi.org/. Suomalaista laatua.

Blaze [28.06.2003 20:07:02]

#

lainaus:

Itse käytän Irssiä: http://www.irssi.org/. Suomalaista laatua.

Saa pyörimään myös Windowsilla Cygwin-kirjastolla. http://www.cygwin.com/

Vilikki [29.06.2003 23:23:59]

#

Minulla ainakaan mirc ei avaa rekisteröitymissivua joka käyttökerralla, itseasiassa todella harvoin (lienee sitten versiosta kiinni, itselläni ainakin 6.02). Minulle on ainakin _lähes_ samantekevää, millä ohjelmalla irkkaa, kun en scriptejä kovin paljoa tarvitse (ehkä jotain mp3-scriptiä silloin tällöin). Tosin esim. selaimella ei kyllä tee mieli irkata.

Ja sitten itse asiaan: Jos asialla on hyvin kiire, niin luultavammin kysyn sitä ircistä. Hyvin usein se sattuukin olemaan jo auki. Jos asia tarvitsee pitkää selittelyä tai asialla ei ole niin kovin kiire, niin yleensä kysyn sitä sitten täällä foorumilla. Muutenkin foorumilla tulee usein enemmän katsottua, mitä kirjoittaa, joten luultavasti vastaukset ovat tarkempia ja selkeämpiä.

Olli Vanhoja [29.06.2003 23:31:19]

#

en tykkää noista skripteist ja mirk väreistä näkyy muilla ohjelmillapelkkänä floodina :-P

odys [30.06.2003 00:01:19]

#

No mIRC skriptit ja värit on ihan perseestä. Siks mulla onkin disabloitu mIRC värit mun clientistä :)

Ja skripteistä, floodista, away nickeistä tai muusta peeloilusta soisi bannia kanavalle.

blixt [30.06.2003 01:24:08]

#

juu kyllä irkkaan.
Yleensä jos on jotain kysyttävää johon on helppo ja nopea vastata niin kysyn irkissä muuten foorumilla.

Harmittaa kans se, että irc on täynnä idiootteja, jotka käyttävät jotain idiootti mirc skriptejä yms. Ja luulevat, että mirc on ainoa irc client.

MakeGho [02.07.2003 23:22:58]

#

lainaus:

Harmittaa kans se, että irc on täynnä idiootteja, jotka käyttävät jotain idiootti mirc skriptejä yms. Ja luulevat, että mirc on ainoa irc client.

Pois IRCnetistä ja Quakenetistä sitten ja vaikka Freenodeen.

anomizer [03.07.2003 03:13:00]

#

irkkaan... ja ylpeä siitä...

lainaus:

Tarvitset mIRC ohjelman jolla ainakin voit irkata... www.mirc.com auttaa...

Kyl sinne muútenkin pääsee kuin mircillä...


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta