Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6: VB - mun peliprojekti, jokin vika?

TIC [26.04.2002 16:04:52]

#

Miksi kun mulla on peliprojekti jonka koodia toi antti sano se sin ja cos kääntyminen no asiaan niin ennen toimi hyvin se projekti mutta nyt ei. Vikanan on kun meen peliin ja painan ylös niin äijä oottaa n. 3sekunttia ja sitten vasta tajuaa lähteä. Ennen toimi ihan hyvin. Lisäsin aseen jossa käytin Timeria niin sillon lakkas toimimasta, mutta poistin aseen niin nyt ei vieläkään toimi. Siis mistä voisi johtua tommonen myöhästyminen?

juhaz [26.04.2002 16:50:37]

#

Siis eka sä lisäsit aseen ja käytit timeria?
Siis oliko toi timer jo ennen vai laitoitko sä sinne uuden timerin?

Jos laitoit uuden niin eiköhän sen poistaminen varmaankin auta, mutta jos käytit vanhaa objectia niin mitenkäs koodi puoli? Varmaan lisäsit jotain sinne?
Auttaisiko sen koodi pätkän poistaminen?

Antti Laaksonen [26.04.2002 20:17:09]

#

Aika vaikea sanoa näkemättä koodia. Liittyykö äijän liikkuminen jotenkin siihen uuteen Timeriin?

TIC [27.04.2002 15:37:24]

#

Poistin timerin eikä toimi vieläkään. Koodi on jotain 250 riviä pitkä niin en oikeen viitti pistää tähän... Mutta miten?? Ajattelin että se johtuisi siitä että siellä oli ne . merkit esim. P1.suunta mutta eih...

Gevil [27.04.2002 17:09:11]

#

Ainahan sä voit lähettää sen koko ohjelman jollekin ;) sähköpostilla... siis joo en tiedä päspsäspä.. :DD

TIC [27.04.2002 23:08:56]

#

Gevil, sulle voisin ehkä lähettää kun sää et kai osaa sitä räppimätöntä pallo hommaa mulla on sellanen jännä. noohhhhh lähjetöänndffggggggggdfg.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta