Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: LÖYTÖ!

Sivun loppuun

StarTeamGames [19.05.2003 13:53:20]

#

Lyösin mielenkiintoisen sivuston netistä.

www.finlandlist.tk

Aika alullaan näyttää olevan sivusto mutta sitä siellä pahoiteltiinkin. StarTeamGames on lisätty!

arcatan [19.05.2003 14:44:54]

#

Ihan pyytäsin, että kun kirjoitatte nettiosoitteita, niin laittakaa se http:// siihen eteen niin että niiden katsominen käy yhdellä klikkauksella eikä tarvitse avata uutta ikkunaa & käyttää leikkaa ja liimaa-taktiikkaa.

Blaze [19.05.2003 17:26:23]

#

lainaus:

www.finlandlist.tk

Freebok-vieraskirja, jossa kamalat värit ja 0 viestiä. Nyt en ihan ymmärrä, mikä tuossa on niin hehkuttamisen arvosta.

Edit: niin ja samaa mieltä DSwordin kanssa.

Queq [19.05.2003 17:47:04]

#

Sanottiin vielä, että suomen virallinenlista, mutta minä en oikein usko siihen.. :)

Queq [20.05.2003 15:41:53]

#

lainaus:

Sanottiin vielä, että suomen virallinenlista, mutta minä en oikein usko siihen.. :)

Eipäs muuten asia niin ollutkaan. Pieni lukuvirhe, anteeksi. :).

Tosin tuo idea ei kyllä tuollaisena toimi. Kuka jaksaa alkaa selailemaan jotain rupuista vieraskirjaa, ja etsimään onko kukaan kirjoitellut Esimerkki Softwaren nimellä...? (<- siis jos sinne sitten viestejä koskaan 10 enempää ilmestyy)

Olli Vanhoja [21.05.2003 22:01:26]

#

No etkö nyt tajua tämä kaveri halusi vain mainostaa tuota sur(köh, köh)keaa sivua

StarTeamGames [30.05.2003 14:23:50]

#

No eipä ole minun ongelmani, onko sivu surkea. Oli vain mielipiteeni että sivuston idea oli mainio!

Tomix [30.05.2003 22:00:18]

#

Idea hyvä, toteutus perseestä. :)

pushpabon [31.05.2003 12:41:42]

#

Idea ei toimi...

shovi [02.06.2003 15:07:22]

#

AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ! Taustakuva on karsea ja "sivu" on freebok-vieraskirja, jossa joku mukamas "pelitalo" kertoo itsestään. Jessus!

Niin ja en ymmärrä, miten joku sellainen ihminen joka tekee ns. pelejä jollain CnC:llä, kehtaa sanoa että on pelitalo. EA on pelitalo, ei mikään StarTeamGames (o ou, tästä lauseesta tulee palautetta :). Jos haluaa olla pelitalo, täytyy tehdä _pelejä_ ja rekisteröidä (vai miksi sitä nyt sitten kutsutaan) firma.

thefox [02.06.2003 15:37:41]

#

lainaus:

Niin ja en ymmärrä, miten joku sellainen ihminen joka tekee ns. pelejä jollain CnC:llä, kehtaa sanoa että on pelitalo. EA on pelitalo, ei mikään StarTeamGames (o ou, tästä lauseesta tulee palautetta :). Jos haluaa olla pelitalo, täytyy tehdä _pelejä_ ja rekisteröidä (vai miksi sitä nyt sitten kutsutaan) firma.

Paskapuhetta (siis tuon rekisteröinnin osalta). Tämä on taas tätä termeillä leikkimistä. Minä ainakin uskaltaisin hyvillä mielin kutsua itse perustamaani non-profit (taikka shareware) softahuussia pelitaloksi.. mitään rekisteröimisiä tarvita.

shovi [02.06.2003 15:48:07]

#

lainaus:

Minä ainakin uskaltaisin hyvillä mielin kutsua itse perustamaani non-profit (taikka shareware) softahuussia pelitaloksi.. mitään rekisteröimisiä tarvita.

No joo, vedetään takaisin tuon osalta.

leftover [02.06.2003 16:08:45]

#

Todellakaan listaa tonne omaa lafkaa, järkky leiska, järkky koodi ja omaperäisyysaste tarhaikäisen "hee, mä keksin ekana kaivaa nenää keskisormella" luokkaa... jep...

tomaattigeeni [03.06.2003 21:31:59]

#

Sivuston idea on kyllä mainio, mutta siihen se sitten jääkin. Taustakuva pisti oksettamaan ja tekstistä ei tahtonut saada selvää (taustasta johtuen), lisäksi olisi edes toteuttanut kunnollisen systeemin vaikka PHP:llä, josta softagruuppeja voisi etsiä ja ne olisi lueteltu aakkosjärjestyksessä, eikä mitään Freebokin vieraskirjaa.

Olli Vanhoja [03.06.2003 22:07:55]

#

No nyt katos netist :-P

arcatan [04.06.2003 08:50:25]

#

Tässä onkin nyt jollekin innostuneelle ihmiselle projektia kerrakseen.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta