Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: IE ei enää näytä png-kuvia

Sivun loppuun

Gwaur [11.05.2003 12:22:56]

#

Muutama viikko sitten, kun olin sitä ennen aina käyttäky IE:tä, päätin kokeilla Operaa. Joku sanoi että se ei syö tehoa paljon yhtään. Ja valintaani vaikutti myös se että Operalla ei tarvi aukoa uutta Operaa, jos haluaa olla useammallakin sivulla samaan aikaan...

No kumminkin, Opera olikin koneelleni ihan liian raskas (johtunee ulkoasusta) joten vaihdoin takaisin IE:hen, joka toimii Operaa paremmin. Päätin un-installoida Operan, ja sen tein, ja poistin myös kaikki siitä jääneet rippeet. (Poistin kai oikein?)

Nyt oletusselaimeni on taas siis vanha kunnon IE. Mutta mistä johtuu että IE ei enää näytä png-kuvia? Ennen operaa se näyttä aivan loistavasti ne, mutta nyt IE valittaa että ne pitäisi imuroida... IE ei vissiin tunnista sitä päätettä? Olen kuullut, että IE:llä on semmonen juttu, että jos se ei voi avata tiedostoa IE:ssä, tai ei tajua päätettä, se yrittää tarjota imurimista.

Siis miksi IE ei enää näytä png:itä??

Gwaur [11.05.2003 12:52:10]

#

Ai niin, unohdin sanoa, että käytän IE-versiota 5.5

anomizer [11.05.2003 13:38:14]

#

mulla on sama ongelma bmp kuvien kanssa :/

Pekka Kauppila [11.05.2003 16:19:29]

#

Kannattaisi varmaa kokeilla asentaa uudelleen tai päivittää se IE.

shovi [11.05.2003 19:52:40]

#

Asenna uusin 6.0 tai vaihda Netscape 7:aan.

Vilikki [11.05.2003 20:46:30]

#

lainaus:

Asenna uusin 6.0 tai vaihda Netscape 7:aan.

...tai operaan...

Gwaur [11.05.2003 21:33:47]

#

lainaus:

...tai operaan...

Lueppa mun tarinani opera-kokemuksesta :D

Blaze [11.05.2003 22:06:21]

#

lainaus:

Asenna uusin 6.0 tai vaihda Netscape 7:aan.

No jos Opera tuntuu liian raskaalta, niin Netscape 7 ei varmasti ole oikea vaihtoehto. Opera on ominaisuuksiinsa nähden hyvin kevyt ja vielä kevyemmän saa vääntämällä hover-tehosteet pois (View > Skin > Special Effects) ja ottamalla natiivi-Windows skinin käyttöön (View > Skin > windows_skin).
Jos sekään ei riitä, niin ultrakevyttä selainta kaipaavia suosittelen kokeilemaan esim.
Linksiä http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~mikulas/links/

Gwaur [12.05.2003 09:58:01]

#

Olen kuullut että links ei näytä kuvia tai jotain... Mitenkäs sitten irc-gallerian kanssa?

Blaze [12.05.2003 17:26:45]

#

lainaus:

Olen kuullut että links ei näytä kuvia tai jotain... Mitenkäs sitten irc-gallerian kanssa?

Ei sen "ei uusia kommentteja" toteamiseen kuvia tarvita ;)

Gwaur [13.05.2003 15:21:48]

#

lainaus:

Ei sen "ei uusia kommentteja" toteamiseen kuvia tarvita ;)

Äh, siis se että "ei uusia kommentteja" EI tarkota sitä etteikö siellä sais kuvia kattella siellä galleriassa...


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta