Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: värinäkö testi

Sivun loppuun

juhaz [04.04.2003 19:45:10]

#

Kokeilkaa tämä värinäkö testi!

http://www.albinoblacksheep.com/flash/vision.php

kertokaa tuloksenne! Mulla oli yhtä vaille oikein.

trinit [04.04.2003 20:02:03]

#

Kaikki meni oikein, kunnes tuli "You have been sabotaged!" tjsp. ?

Queq [04.04.2003 20:08:51]

#

Hyi helvetti että pelästyin!! Kun olin saanut tuon testin valmiiksi ja odottelin tuloksia, tulosten sijasta eteeni ilmestyi eräänläinen nainen puukko kaulassa, kuva suorastaan huokui verta (johtopäätös: ei tainut kaikki mennä hyvin). Hyi helvetti... * Kylmän väreeet kulkevat selässä *

Vilikki [04.04.2003 20:22:58]

#

liquidgenerationsilla oli joitain tuollaisia pilajuttuja. Tiedän paremmankin pilan, mutten muista, että mikä se oli... kaikki meni oikein noista kuvista, mutta ilmeisesti se viimeinen, jonka jälkeen tulee se eukko, ei ollut tarkoitus esittää mitään numeroa?

uttumuttu [04.04.2003 23:22:31]

#

Minäkään en nähnyt mitään numeroa siinä viimeisessä kuvassa. Se nainenhan tuli siihen kun yritti aktivoida sitä kirjoitusjuttua, eli tuskin siinä numeroa oli. Lekurilla värinäköni on todettu normaaliksi. En tosin tiedä onko siitä paljon lohtua kun näkö on muuten kuin lepakolla ja silmät umpikierossa :>

snakari [04.04.2003 23:34:09]

#

Ei siinä viimesessä kuulu näkyäkkään mitään. Mulla oli ihan samanlainen testi terveystarkastuksessa, tosin terveyden hoitaja ei irvistänyt lopussa ihan yhtä hienosti. Kaikki meni oikein.

Teme [05.04.2003 19:21:47]

#

jep, mulla kaikki oikein kunnes tuli: "You have been sabotaged!". se viimeinen kohta ennen tota tekstiä oli aika hämäävä, katseskelin vähän aikaa että onko siinä mitään ja tulin tulokseen että siinä ei voi olla numeroa tai sitten olen todellakin värisokea!

snakari [05.04.2003 20:58:57]

#

Ei siinä ole. Terkkakin irvisti ja sano ettei siinä mitään numeroa kuulu nähdä.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta