Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Vielä projekteista

Antti Laaksonen [09.04.2002 21:30:54]

#

Tämä olisi lähinnä TICille ja Gevilille, joilla mahdollisesti olisi jo projekteja (tietty muutkin voivat ilmoittaa):

Minkälainen projektinhallintasysteemi pitäisi olla? Jonkinlainen selaimella toimiva FTP pitäisi varmaan tehdä omilla salasanoilla, vai mitä? Ja tunnus muotoa www.ohjelmointiputka.net/projektinnimi.

Kertoilkaas vielä tarkemmin niistä projekteistanne, rupean varmaan tekemään projektisysteemiä tämän viikon aikana.

Gevil [10.04.2002 16:34:34]

#

Ööh...

Joku sellanen hallintasysteemi... kuhan sitä on heleppo käyttee =) ja ehkä just mieluiten selaimen kautta.. jepjep

Nosiis kuten olen tainnut jo todeta siinä toisessa ketjussa niin minulla on useita projekteja, joista tämän GIBin 1.7 versio on nyt työn alla, joka tosiaan major-päivitys... Gevil's Image Browser on ohjelman koko nimi ja sillä siis katsotaan kuvia, siinä on kaikennäkösiä AutoStretch tm ja slideshow systeemejä...

Ohjelman lähtökohtana oli tehdä siitä sellanen että ei tarvitse kuvia etsiä vaivalloisesti vaan ne saa nopeasti esiin ja mahdollisimman suurelle kuva-pinta alalle... Ohjelmaan oikeastaan on tehty/tehdään sellaisia ominaisuuksia joita minä itse tarvitsen...

GIBiä voi käytteeppi grafiikka-alan ammattikäytössä (itse käytän) sekä "huvi"käytössä (itse käytän myös tälleen)

Mut siis mitä sä haluut tietee =))

tnts.cjb.net siellä on se spurqu 1.6 versio josta en ole kovin ylpeä... mut se on pohja jonka päälle oon lähes kaiken tehny uusiks 1.7 varten...

tarpeeks epäselvästi sanottu?

Gevil [10.04.2002 16:40:04]

#

Toivon että niitä projekteja tulisi vähän useampi kuin 2, muuten tulee turhan suuret paineet tehdä NOPEASTI valmiiksi.. ja siitä tietää mitä seuraapi...

Mut noita 1.7 varhaisversioita ..jotai beta .. on tullu jo 3 (ei julkastu.. betatestissä ollu vua).. ja uskon että niitä saattaa tulla pari lisää ennenkuin se varsinainen 1.7 tulee ulos.. (jonka jälkeen alan tekemään 1.8? tai sitte jottai aivan muuta..)

Mutta Laaksonen.. siihen projekti systeemin pitäs saada kätevä kuvien, tekstin ja betaversioden uppaus systeemi.. hmm muuta?

joo kyllä mä ainaski epäselvää tekstiä osaan tehä..

Antti Laaksonen [10.04.2002 17:55:54]

#

Hallintasysteemistä: Olisiko parempi, että projektien tekijät tekisivät sivunsa täysin itse, vai, että olisi valmis runko, jonne lisättäisiin projektin nimi, tekijät, esittely, kuvia, ja kopioitavat betaversiot. Varmaan tuo jälkimmäinen kuitenkin.

Ei sinun mitään paineita kannata ottaa, kunhan ohjelma vain joskus valmistuu. Kyllä tänne varmaan ainakin viitisen projektia melko helpolla ajan myötä tulee.

Gevil [10.04.2002 18:05:54]

#

Juu toi jälkimmäinen kuulostaisi hyvältä.. nimittäin muutenhan se olis oikeestaan sama kun laittas vaan linkin ohjelman omille sivuille.. tai ainaki melkein.. eli siis äänestän valmista pohjaa...

TIC [14.04.2002 18:23:13]

#

Määkin äänestän valmista pohjaa. Mut joo. Jospa jospa teen nyt taas joskus tota cvsää... no jooo. teen mahtavan Kake pelin valmiiksi niin sitten cvs. Kakea ei tänne sivuille pistetä =) se ois noloo. ajattelin että tekisin sen 7 päivässä, nyt oon käyttäny jo n.4 päivää... jeh

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta