Moi
Olis pieni linkkeri ongelma wxWidgettien ja VS 2005pro kanssa. Olen asentanut wxWidget wxWidgets-2.6.3:n ja säätänyt VS 2005pro:n tämän ohjeen mukaan: http://tinyurl.com/ylanxy . WXWIN ympärisö muuttuja on asetettu oikein ja olen laittanut VS:oon Tools-> Options -> Projects and Solutions -> VC Directories -> Include files listaan seuraavat: $(WXWIN)\include; $(WXWIN)\contrib\include ja $(WXWIN)\lib\vc_lib\msvd, sekä Library files: $(WXWIN)\lib; $(WXWIN)\contrib\lib ja $(WXWIN)\lib\vc_lib.
Lisäksi itse projektiin asetukset, mitkä näkyvät ko. Linkistä (Preprocessor, Code generation, Linker: general, input, manifest….). Koodin generointi vaiheessa linkkeri heittää tämän virheen: “fatal error LNK1181: cannot open input file 'wxmsw26d_core.lib wxbase26d.lib wxtiffd.lib wxjpegd.lib' “
Mistä ko. Virhe aiheutuu? Nuo lib tiedostot löytyy $(WXWIN)\lib\vc_lib:n alta. En ymmärrä koko koodin generointi prosessia, joten apu olisi tarpeen. Mikä mahtaa auttaa tähän ongelmaan? Olen yrittänyt googlettaa ohjeita ongelmaan, mutta en ole vielä onnistunut löytämään kunnollista ohjetta tai sitten en vain ole ymmärtänyt, jotakin ohjetta oikein.
Virheilmoitus viittaisi siihen että se yrittää hakea yhtä tiedostoa jonka nimi on wxmsw26d_core.lib wxbase26d.lib wxtiffd.lib wxjpegd.lib eikä neljää eri kirjastoa. Onko siis sinulla lainausmerkeissä/hipsuissa nuo kirjastot tai välissä jotain muuta kuin välilyöntejä?
Juu kiitos vastauksesta vaikka tuli hieman myöhään. Sain selvitettyä asian tämän viikonalussa. Hieman "säätämistä" tuon debugerin kanssa, mutta aina oppii jotain uutta. Tulipahan siinä sivussa vähän noi kirjastot ja linkkerikin tutummaks =)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.