Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Opera 7.01..

Grey [17.02.2003 20:41:52]

#

Latasin kyseisen selaimen, asensin ja vähän totuttelin, niin heräsi ainakin yksi kysymys siitä. Missä siinä on asetukset? Sain kyllä siitä jo ulkonäöltään siedettävän, ja peräti mukavan. Ongelmia kyllä olen siitä löytänyt. Mm. zoomaus ei toimi kunnolla, ainakaan omilla sivuillani. Ja jotkut tyylit on syytä jättää kokeilematta.

Sen sijaan putka ainakin näyttää toimivan, ainakin tavallisella tyylillä. Pitäisiköhän joskus tehdä sivuistani eri selaimille soveltuvat versiot? Ehkäpä. Olen sellaista suunnitellutkin joskus tulevaisuudessa, mutta taidan nyt kuitenkin kokeilla Netscape 7.01 asentamista, ja katsoa mitenkä se toimii.

-Grey-

Blaze [17.02.2003 22:05:13]

#

lainaus:

Missä siinä on asetukset?

File > Preferences

Antti [21.02.2003 13:00:52]

#

lainaus:

Pitäisiköhän joskus tehdä sivuistani eri selaimille soveltuvat versiot?

Parempi tehdä yhdet sivut, jotka toimivat kaikilla selaimilla kuin omat sivut jokaiselle selaimelle (ja selain versiolle).

Dreamweaver MX on hyvä mm. tarkistamaan eri selain yhteensopivuuksia. Voit valita listalta tarkistettavat selaimet ja versiot (ainakin IE, NS ja Opera). Kun ajat tarkistuksen se kertoo tarkalleen missä tiedostossa ja mikä tekniikka meni metsään - se tarkistaa myös JavaScriptin...

Grey [21.02.2003 15:48:29]

#

Kokeilin hakua, ja tulin siihen tulokseen että en taida hankkia kyseistä ohjelmaa. 600 e on liikaa kukkarolleni, ja vaikka minulla olisi varaakin, on melko typerä teko minusta hankkia jotain noin kallista jonkin täysin ilmaisen asian vuoksi. Tietysti voisin kyllä tehdä sivuilleni rekisteröitymispakon, ja kuukausimaksut, niin eiköhän tuollaisenkin hankinta silloin kannata ^_^

-Grey-

Antti [21.02.2003 17:22:53]

#

Joo... niitä on ilmaisiakin - itselläni sattuu työnpuolesta olemaan Dreamweaver MX. Sehän ei tarkoita sitä, että jokaisen pitää maksaa itsensä kipeäksi ja sellainen hankkia ;)

Joo laita vaan - ja sitten kun keksit vielä sen miten saat ihmiset ihan oikeasti maksamaan siitä niin patentoi se idea ja lisensoi se kovalla hinnalla. :)

Grey [21.02.2003 17:34:22]

#

Kiitos vinkistä. Alan heti sitä soveltamaan !LOL!

-Grey-

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta