Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Bugi?

Sivun loppuun

Pekka Kauppila [10.01.2003 15:58:51]

#

Näkyy olevan jotain häikkää kun tuo "Kilpailusta 2" (https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/1103-kilpailusta-2) aihe on ainakin minulla hieman sekaisin.

Tältä se näyttää:

Keskustelu: ".hae_alue($alue).": $otsikko

"; echo ""; $viestit=hae_kentta($y,"aiheid='$id' and tila<>1",""); for ($i=0;$i0){$maika="Muokattu ".date("d.m.Y H:i:s",$maika)."";}else{$maika="";} $viesti=mysql_result($viestit,$i,"teksti"); //$viesti=htmlspecialchars($viesti,ENT_NOQUOTES); //$viesti=htmlentities($viesti); if ($lainaus==$i+1){$tlainaus=ereg_replace

jne... jne...

progo [10.01.2003 16:46:07]

#

Vastaus: Press the fcking F5 button on your fckin' keyboard..

BtW tapaus johtuu, että PhP-tulkki sekoilee, ja heittää sorsia miten sattuu >)

mikko [10.01.2003 16:46:32]

#

Saa niitä aivojakin käyttää... Tai ainakin reloadia.

Antti Laaksonen [10.01.2003 16:52:40]

#

Tuossa nyt oli se kysymyksessä, että palvelimen php oli syystä tai toisesta pois päältä kyseisellä hetkellä ja sen vuoksi lähetettiin php-koodin lopullisen sivun sijaan. Ja kuten sanottiin, sivun uudelleenlataaminen auttaa ongelmaan.

Pekka Kauppila [10.01.2003 17:23:09]

#

En minä mikään tyhmä ole vaikka joku niin näkyy ehkä kuvittelevan. Päivitin sivuun useaan otteeseen ja tyhjensin selaimen välimuistin, kokeilin useimmilla selaimilla ja silleen mutta ei toiminut. Enkä myöskään olisi asiasta mitään sen ihmeempiä ilmoitellut jos olisi pelkällä reloadaamisella toiminut. Näkyy tuo nyt kuitenkin toimivan.

lainaus:

Saa niitä aivojakin käyttää... Tai ainakin reloadia.

Saa niitä aivoja käyttää tosiaan. Jokainen omalla tavallaan. Olisi se yksin vastaus tuosta uudelleenlataamisesta riittäänyt jos aivoilla ajattelen...

Tumpi [10.01.2003 18:09:33]

#

Ei noi ongelmat mitään kovin harvinaisia ole.

progo [10.01.2003 18:17:27]

#

´No emmehän me mitään epäile älykkyyttäsi, vaan kun vain kuulostaa sellaiselta tapaukselta.. :) Itselläni ei ole kertaakaan tapahtunut niin, että parin reloadin jälkeenpäinkään olisi sotkuja jäänyt (?)

snakari [10.01.2003 18:23:43]

#

no saahan siinä putkan lähdekoodit
mulla on tän viestin homman, aiheen ja koodivinkkien koodit ;)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta