Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: keräilee,,

Sivun loppuun

(nimetön) [18.12.2002 19:30:58]

#

onko kellään keräily harrastusta että keräilee jotain tavaraa?
KimmoKM lähetti tänne jutun jossa aikoi tuhota tämän paikan minä olen hänen kaverinsa ja uskon ettei hän tarkoittanut sitä joten älkää potkiko KimmoKM ihmistä ulos ohjelmointi putkasta.
ja ketkä todella ovat teistä ovat nörttejä?

progo [18.12.2002 19:34:56]

#

jukka: mitä per****ttä?? KimmoKM? Mitä KimmoKM on tehnyt?

progo [18.12.2002 19:44:46]

#

Ah joo.. anteeksi tylyä vastaustani.. mitään ei näkynyt. (Antti ehti poistaa sen listalta..) Muuten, minä olen true-nörtti, jota kukaan ei halua tavata ja niin eespäin.. haisen muuten hieltä. Itse keräilen vain rahaa, koskapa ohjelmien/pelien/screenshottien keräily ei ole tiettävästi tavara. Tästä keräilystäkin on jossain aiempia kyselyitä..

Vilikki [18.12.2002 21:17:37]

#

Olenhan minä jonkinmoinen nörtti, kavereiden mielestä vieläkin pahempi... ;-)
En nyt niin kauheasti hieltä haise, mutta joskus siltäkin... yleensä tiedän sen ainakin siitä, että kissa haluaa aivan pakolla syliin ja yrittää syödä paitani (???)... muutaman kerran on jonnekin jätetty paita huomattu aamulla syödyksi kainalon kohdalta... ;-)
Parhaimmillaan söi muuten kolme paitaa viikossa...

Antti Laaksonen [18.12.2002 22:20:24]

#

lainaus:

onko kellään keräily harrastusta että keräilee jotain tavaraa?

Tähän ovatkin monet jo vastanneet:
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/549-keräilettekö-mitään

lainaus:

KimmoKM lähetti tänne jutun jossa aikoi tuhota tämän paikan minä olen hänen kaverinsa ja uskon ettei hän tarkoittanut sitä joten älkää potkiko KimmoKM ihmistä ulos ohjelmointi putkasta.

Ei Kimmoa toki potkita, mutta sinusta en olisi yhtä varma jos jatkat samaa linjaa...

Jamppa [18.12.2002 23:26:57]

#

No mitenköhän käsite "nörtti" pitäisi ymmärtää. Jos nörtillä on rillit ja haisee; Ei seurustele, ei omaa kavereita eikä harrastuksia en ole nörtti. Asun tyttöystävän kanssa ja mulla on paljon kavereita ja harrastuksia, eikä oo rillejä. Mutta jos nörtti=ohjelmoi niin kyllä, olen nörtti!

pushpabon [19.12.2002 15:09:51]

#

Mä olen kuulemma 'Data Kari' en nörde :)
Nörtti voisi olla tyyppis joka on koneella huomattavan kauana, nolifettää paljon ja ohjelmoi. Silmälasit on optio...ei välttämätön. Hielle haiseminen...no ei se suta nördeä tee jos haiset hielle :).

pushpabon [19.12.2002 15:10:32]

#

Korjaus: Jos ymmärrättee väärin ton ekan lauseen, eli kari on mun nimi, ei käsite :).

progo [19.12.2002 15:13:29]

#

Nörtti on sellainen hikari, mutta tietokonenörtti on sitten erilainen.. minä muuten olen melkein kumpaakin nörttityyppiä :)

snakari [19.12.2002 16:33:31]

#

lainaus:

onko kellään keräily harrastusta että keräilee jotain tavaraa?
KimmoKM lähetti tänne jutun jossa aikoi tuhota tämän paikan minä olen hänen kaverinsa ja uskon ettei hän tarkoittanut sitä joten älkää potkiko KimmoKM ihmistä ulos ohjelmointi putkasta.
ja ketkä todella ovat teistä ovat nörttejä?

"ohjelmointi putka" no joo..
en keräile mitään paitsi jotain hyviä ceedeitä.

Vilikki [19.12.2002 18:54:23]

#

lainaus:

Nörtti on sellainen hikari

Enpä ole tiennytkään, opinpas jotain uutta... ;-)

Grey [19.12.2002 21:46:32]

#

Nörtti: Likainen, ulkonäöstään piittaamaaton, tietokoneisiin täydellisesti sitoutunut, epäsosiaalinen, roskaruualla elävä ihmisapinan sukuinen olento. Yleensä miespuolinen :-)

-Grey-


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta