Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: offtopic rappeuttaa...

progo [15.12.2002 17:38:46]

#

Ikäväkseni olen huomannut, että statistiikoissa top-10 olevat keskustelut ovat (varmaan) kaikki suurelta osalta offtopic-keskustelua! Asiaan voisi kenties puuttuakin?

Gevil [15.12.2002 19:30:24]

#

Öh..Ihme whineä. Jos mä nyt tässä puhun offtopicista se onkin ei-offtopicia, mielenkiintoista :) Nyt mä puhun offtopicia offtopic aiheesssa, puhun siis offtopicia.

Jaa, onhan meillä Antti Laaksonen; administrator poistaa häiriköt säännösten mukaan. Riittävää puuttumista.

TeeVee [15.12.2002 19:47:21]

#

lainaus:

Öh..Ihme whineä. Jos mä nyt tässä puhun offtopicista se onkin ei-offtopicia, mielenkiintoista :) Nyt mä puhun offtopicia offtopic aiheesssa, puhun siis offtopicia.

Jaa, onhan meillä Antti Laaksonen; administrator poistaa häiriköt säännösten mukaan. Riittävää puuttumista.

Jos yleiset aiheet lopetettaisiin, offtopic lähtisi kerta heitolla. Antti Laaksonen kyllä päättää, mutta tämä oli taas minun mielipiteeni.

Antti Laaksonen [15.12.2002 21:52:10]

#

Pitempi viestiketju ilman offtopicia on aika harvinaista yleensäkin, eikä se niin paha asia ole, kunhan kokonaan harhateille ei ajauduta. Offtopic-keskustelut voivat välillä olla hyvinkin mielenkiintoisia, tietenkin kohtuus kaikessa. Yleinen keskustelu -alueella ja etenkin Yleinen aihe -viestiketjussa offtopicia ei katsota niin pahalla - ja Yleinen aihe ja sen jatkothan ovat olemassa sen vuoksi, että vähäpätöisimpien aiheiden takia ei aloitettaisi aina uutta aihetta.

anomizer [16.12.2002 16:05:29]

#

mikäs ihme on offtopic?
hmmm...

progo [16.12.2002 20:20:05]

#

lainaus:

mikäs ihme on offtopic?

Asiaan liittymätöntä keskustelua, eli aiheessa pysymistä, mistä on ohjeissakin mainittu.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta