Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Palvelin

Sivun loppuun

KimmoKM [10.12.2002 17:43:42]

#

Minkälainen mahtaa olla Ohjelmointiputkann palvelin? Millainen kone, alusta (käyttöjärjestelmä) ja palvelinohjelmisto?

mikko [10.12.2002 17:51:11]

#

(Antillehan tämä oli kai osoitettu, mutta) Tietääkseni Ohjelmointiputka sijaitsee fyysisesti Int2000:n palvelimella. Se on varmaan ihan tarpeeksi tukeva kone. Yleensähän noilla kai Linux&Apache taitaa olla.

Antti Laaksonen [10.12.2002 17:55:30]

#

Ohjelmointiputka on tosiaan Int2000:n palvelimella (joka on muuten toiminut paljon huhupuheita luotettavammin). Palvelimesta en tiedä muuta, kuin että se on unix-pohjainen ja sijaitsee jossain päin Turkua. Mutta pääasia, että toimii :)

TeeVee [10.12.2002 18:00:03]

#

Kaikki, ketkä haluavat kuulla faktoja ja henkilökohtaisia kokemuksia Int2k:sta, lähettäkööt mailia mulle. Siinä paljastuu yllättäviä tietoja, joita juuri minulle sattui :(

Tulilintu [10.12.2002 18:37:20]

#

Mielestäni Int2000 on hyvä hinnattakaan ei päätä huimaa ja vakaalta se tuntuu.

Gevil [12.12.2002 18:37:27]

#

Teevati, et sitten tänne viittis niitä postata? Säästyy paljolta vaivalta kun sä ne kerran postaat tänne, kuin että jokanen postaa sulle ja sä postaat sitten jokaselle..

TeeVee [12.12.2002 18:42:57]

#

Int2k henkilökunta voi tarkkailla tätä foorumia... Mutta sanottakoon että heidän tekniikka ja helpdesk on huono. Näin lyhyesti. Koko stoorin on kysynyt tähän mennessä yksi käyttäjä. En mainitse häntä, mutta hän halutessaan voi möläyttää itsensä.


Siispä pakettia ostava voisi kysyä minulta heidän luotettavuudesta ;)

mikko [12.12.2002 20:05:28]

#

lainaus:

Int2k henkilökunta voi tarkkailla tätä foorumia...

Entä sitten? Eikös se nykymittapuun mukaan olisi aikalailla naurettavaa, jos tälläisen pienen kommentoinnin perusteella aletaan valittaa tai jotain muuta.

lainaus:

Mutta sanottakoon että heidän tekniikka ja helpdesk on huono.

Voi olla, en tiedä. Ja minähän se olin kun mailia Teevadille laitoin. Sinänsä oli aika outo juttu, mutta eikö tämmöisten huhupuheiden levittely kuitenkin ole naurettavaa? Tuo Teevadin mainostama hirveä juttu on melko varmasti yksittäistapaus, ja sitäpaitsi jos ylläpito ei vastaile maileihin niin voihan aina soittaa tai keksiä jotain muuta.

Int2k:n palvelinraudasta en tiedä mitään, mutta kyllähän nykyään keskitason koneillakin (vaikkapa joku Pentium III 1GHz) tälläistä pientä palvelua pystyy pyörittämään jos vain muistia riittää. Eli palvelimet ei ole yrityksille kovin kalliita. Ennemmin hostingia valittaessa kannattaisi kiinnittää huomiota palvelimen verkkoliittymään.

TeeVee [12.12.2002 20:23:10]

#

lainaus:

Entä sitten? Eikös se nykymittapuun mukaan olisi aikalailla naurettavaa, jos tälläisen pienen kommentoinnin perusteella aletaan valittaa tai jotain muuta.

Olen samaa mieltä.

lainaus:

Voi olla, en tiedä. Ja minähän se olin kun mailia Teevadille laitoin. Sinänsä oli aika outo juttu, mutta eikö tämmöisten huhupuheiden levittely kuitenkin ole naurettavaa? Tuo Teevadin mainostama hirveä juttu on melko varmasti yksittäistapaus, ja sitäpaitsi jos ylläpito ei vastaile maileihin niin voihan aina soittaa tai keksiä jotain muuta.

Joo. On se huhupuheiden levittäminen hirveää, mutta minulle vaan sitten suositeltiin moista hyvästä helpdeskistä ja sain huonoa palvelua. Olen vielä(kin) käärmeissäni Int2k:le. Palvelut leviävät(käsiin), paljon maileja(tärkeitä oli aika paljon, selittämiseen meni pitkä tovi) meni hukkaan. Halpahan tämä Int2k on, mutta kannattaako hieman maksaa että saisi luotettavia palveluita :/

Antti Laaksonen [12.12.2002 23:00:45]

#

Sinun kanssa on varmaan käynyt jokin vahinko (tai sitten minulla on ollut hyvä onni), ylläpito on nimittäin vastannut yleensä päivässä ja palveluissa ei ole juuri ollut valittamista. Tosin aika vaikea kenenkään on muista kuin omista kokemuksistaan puhua, kyllähän se minuakin kismittäisi, jos jostakin huonoa palvelua saisin.

Tulilintu [13.12.2002 10:44:59]

#

Kun itse olen käynyt ohjelmointiputkassa melkein alkuajoista lähtien niin en kyllä ole huomannut mitään suurta vikaa. Tietenkin jossain muussa saattaa olla mutta ei ainakaan kävijöitten osalta.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta