Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: bändejä

Sivun loppuun

majoneesi [03.12.2002 20:22:12]

#

elikkä kuunteletteko mitään Death/Black metal bändejä??
ite kuunteleen mm. CoBia, In Flamesia, Dimmu Borgiria, Cradle of Filthiä ynm ynm...

Sose [03.12.2002 20:35:35]

#

En kuuntele mitään kissantappoa. Parasta musiikkia on ehdottomasti kotimainen musiikki esim. Leevi and the Leavings, Eppu Normaali, Juice Leskinen, Dingo...jne...

anomizer [03.12.2002 20:44:47]

#

sose on oikeassa.
Poppi is hyvää..
Tai kyl noi vanhat legendat on hyviä..
"Ozzy" ja Iron Maiden.
(Kyl heviki menee, joku Childen of Bodom)

anomizer [03.12.2002 20:45:11]

#

(tai no onhan ozzy ja maidenkin hevii)

Vilikki [03.12.2002 21:25:17]

#

tätä kyselyä on pidetty jo muutamaan kertaan, niin omana aiheenaan, kuin yleisessä aiheessa... taitaa olla aikamoinen kestosuosikki-kysymys...

thefox [03.12.2002 21:50:21]

#

Jooh.. kyllä noista majoneesin antamista kaikkia tulee CoF:ia lukuunottamatta kuunneltua.. minkä lisäksi useaa muuta metalliorkesteria. Leevi and the leavings sekä Juice Leskinen ovat myös ehdottomasti asiaa. :) ..sekä kaikki klassikot kuten Iron Maiden, Black Sabbath, Manowar etc. :)

Pekkuli [03.12.2002 22:09:21]

#

Black/death suosikkeihini kuuluu mm.Emperor, Satyrikon, Opeth(jos tätä nyt deathiksi voi luokitella), Arcturus, vanha In Flames ja vanha C0F. Kuuntelen kyllä lähes kaikkia muitakin musiikkityylejä, mutta mainitsin vain black/death bändejä, koska majoneesi niitä näytti kyselevän.

Antti Laaksonen [03.12.2002 23:05:14]

#

Eipä tule pahemmin black metallia kuunneltua, mutta Leevi and the leavings pyörii sen sijaan jatkuvasti levysoittimessa :)

Gwaur [03.12.2002 23:38:29]

#

lainaus:

elikkä kuunteletteko mitään Death/Black metal bändejä??
ite kuunteleen mm. CoBia, In Flamesia, Dimmu Borgiria, Cradle of Filthiä ynm ynm...

CoB on kuulemma määrittelemätöntä, mutta silti sitä kuuntelen, silloin kun siihen on mahdollisuus, eli silloin kun isoveli on kaukana poissa. Dimmua tulee kuunneltua silloin kun veli kuuntelee, sama taitaa olla cradlessa. In Flamesia en muista kuunnelleeni. Se mitä kuuntelen silloin kun ite haluan, vaikka isoveli oliskin kotona, on ehdoton ykkönen, Nightwish.
Nii, jos Mozartkin lasketaan Death-/Black metaliksi, niin senkin lisäisin tähän listaan mielelläni :D

arcatan [04.12.2002 08:34:51]

#

mm. Moonsorrow, Thyrane, Sonata Arctica, Ensiferum. Tosin noista blackkiä on vain Thyrane. Joka tapauksessa suomalaista metallimusiikkia.

vaar [04.12.2002 11:29:51]

#

Joskus olen jotain COBia kuunnellu. Enemmän tykkän kuunnella sellaisia bändejä joiden sanoista saa jotain selvää. Itse kuuntelen parhaillaan Nirvanan uutta kokoelmaa. You know you're right.

thefox [04.12.2002 12:59:06]

#

saastalle tiedoksi että Children Of Bodom on death metallia :) Ja se on mielestäni juuri yksi niistä bändeistä joilla sanat eivät ole läheskään yhtä tärkeitä kuin itse musiikki :)

snakari [04.12.2002 19:24:18]

#

en kuuntele heviä vaan punkkia.
millencolin, me first and the gimme gimmes, sum 41, blink 182 (ei uus oo punkkia), AFI, Nirvana (onko se punkkia?), Rancid, NOFX, Homer, Pennywise, Fonzie, The Knob..

Lare [04.12.2002 20:57:37]

#

lainaus:

...Nirvana (onko se punkkia?)..

Ei todellakaan! Haukutko sä rokin kuningasbädiä *PUNKIKS* ?

LL [04.12.2002 21:16:22]

#

Slipknot kunniaan!

TeeVee [04.12.2002 22:10:24]

#

Tämä on taas niitä joukkotappelu topicceja...

uttumuttu [04.12.2002 22:36:20]

#

Mikä teillä ohjelmointinörteillä on, kun musiikin pitää poikkeuksetta olla kaikenlaista pitkätukkaheviä ja 'mustaa' mättömetallia? Taitaa qbasic olla saatananpalvontaa. On kai vain toivottava, että muoti-ilmiöt ja ryhmään kuuluminen ovat osa kasvamista.

arcatan [05.12.2002 08:57:43]

#

lainaus:

Mikä teillä ohjelmointinörteillä on, kun musiikin pitää poikkeuksetta olla kaikenlaista pitkätukkaheviä ja 'mustaa' mättömetallia? Taitaa qbasic olla saatananpalvontaa. On kai vain toivottava, että muoti-ilmiöt ja ryhmään kuuluminen ovat osa kasvamista.

Yhdistätkö sinä suoraan metallimusiikin ja saatananpalvonnan? Perinteistä ennakkoluuloisuutta! Se, että joku kuuntelee metallimusiikkia, ei tarkoita että hän olisi saatananpalvoja. Ja sitä paitsi, olen saanut sen käsityksen että esim. Linkin park ja Trio Niskalaukaus ovat metallimusiikki. Pystytkö yhdistämään ne saatananpalvontaan. Minä en. Vaikka IMO on totta, että yleensä satanistiset bändit soittavat metallia. Minä henk. koht. kuuntelen musiikkia musiikin tähden, en aatten vuoksi. Btw, mitä tunnetummaksi bändi tulee, sitä popimmaksi se tuntuu muuttuvan. IMHO, metallimusiikki ei ole muotia, mutta ehkä se on Ohjelmointiputkan keski-ikätason ikäisten suosiossa.

snakari [05.12.2002 14:59:14]

#

lainaus:

lainaus:

...Nirvana (onko se punkkia?)..

Ei todellakaan! Haukutko sä rokin kuningasbädiä *PUNKIKS* ?

anteeks ;)
ja punkiks ei haukuta vaan kehutaan ;)

Queq [05.12.2002 15:57:59]

#

Kyllä kaikenlainen rock - tyylinen on mukavinta kuuneltavaa.

thefox [05.12.2002 17:09:58]

#

lainaus:

Mikä teillä ohjelmointinörteillä on, kun musiikin pitää poikkeuksetta olla kaikenlaista pitkätukkaheviä ja 'mustaa' mättömetallia? Taitaa qbasic olla saatananpalvontaa. On kai vain toivottava, että muoti-ilmiöt ja ryhmään kuuluminen ovat osa kasvamista.

Öh? ...kamalaa yleistämistä. Puhutko tosissasi vai pölkky silmäkulmassa? Jos muoti-ilmiö metalliorkestereja minulta kysyttäisiin niin Linkin Park, Slipknot ynnä muut sellaiset Amerikan lahjat maailmalle.
Ryhmään kuuluminen on osa kasvamista, totta puhut.. kuten myös muoti-ilmiöt.. mutta vähennätkö sitä yleistämistä hieman jooko eiköstä joo uttis?
Niin ja mikäs tuo pitkätukkahevi -viittaus oli? Oletan että teikäläisen kuva henkilökohtaisilla kotisivuillasi on ajan tasalla :)
Jokainen kuuntelee mitä haluaa että turpa kiinni ny kaikki kun ei jaksa katella tätä enää :x

arcatan [05.12.2002 17:45:29]

#

Btw, tuosta ohjelmointinörtti-huomautuksesta, minä olen saanut uttumutusta sen käsityksen että HÄN täyttää ohjelmointinörtin kriteerit todella hyvin ja sitten kun on toi pitkätukkahevi, niin tuo viesti tuntuu vähän nurinkuriselta. Kiinostaisi tietää millaista musiikkia uttis kuunelee?

Blaze [05.12.2002 18:43:35]

#

lainaus:

On kai vain toivottava, että muoti-ilmiöt ja ryhmään kuuluminen ovat osa kasvamista.

Hah, jos mää haluaisin olla massateini, niin mää kuuntelisin jotain ihan muuta, ku metallia.

lainaus:

Yhdistätkö sinä suoraan metallimusiikin ja saatananpalvonnan?

Kaikkihan sitä tekee. Toinen vakiokäsitys tuntuu olevan se, että roolipelien pelaaminen on satanismia.
Noitten määritelmien perusteella minä(kin) olisin itse piru. ph33r! :)

TeeVee [05.12.2002 18:51:32]

#

lainaus:

Mikä teillä ohjelmointinörteillä on, kun musiikin pitää poikkeuksetta olla kaikenlaista pitkätukkaheviä ja 'mustaa' mättömetallia? Taitaa qbasic olla saatananpalvontaa. On kai vain toivottava, että muoti-ilmiöt ja ryhmään kuuluminen ovat osa kasvamista.

Kuunteletko sitten itse jotain hengellistä musiikkia??

lainaus:

Hah, jos mää haluaisin olla massateini, niin mää kuuntelisin jotain ihan muuta, ku metallia.

Olen samalla linjalla.

lainaus:

Toinen vakiokäsitys tuntuu olevan se, että roolipelien pelaaminen on satanismia.
Noitten määritelmien perusteella minä(kin) olisin itse piru. ph33r! :)

Jälleen samaa mieltä. Tälläiset topicit voisi nimetä "pitkätukka hevi vs p3310XMU24"

Lare [05.12.2002 21:00:58]

#

Niin mielestäni hevi musa on rentouttavaa... eli siis *HYVÄÄ* musaa. Soittimessa soi useimmiten Nightwish ja Lordi (JA VELCRA). Jos pidätte raskaasta musasta niin : Radiomafialta sunnuntaisin 18.00 alkaen "neljä tuntia kovennettua Hardo rock club ja metalliliitto(mainoslauseen mukaisesti :) Kyllähän se muukin musa menee...

Pekkuli [05.12.2002 22:49:44]

#

Niin, kyllähän minäkin kaikkea muuta kuin metallia kuuntelen, mutta olen pannut merkille, että yleensä viisaammat ihmiset kuuntelevat monimutkaisempaa musiikkia ja "ei listamusiikki hevi" on perin monimutkaista, jota ei myydä naamalla vaan musiikilla.

progo [06.12.2002 10:59:52]

#

Tuosta hevistä.. ampcast.comilta löytyy mojovat määrät heviä lähes kaikissa muodoissa.. hyvää! (varsinkin Sekora)

anomizer [06.12.2002 20:17:59]

#

Norther muistuttaa muuten aika paljon Children of Bodom:ia.
Vai?
Paitsi että Northerilla on vain YKSI hyvä kappale.
" Final Countdown"

thefox [06.12.2002 20:43:04]

#

lainaus:

Paitsi että Northerilla on vain YKSI hyvä kappale.
" Final Countdown"

Tämä oli kait sitten vitsi?

TeeVee [06.12.2002 22:09:42]

#

Eikös se ole Europen?

anomizer [06.12.2002 22:46:31]

#

lainaus:

Eikös se ole Europen?

joo mut Norther on tehnyt siitä Coverin.
(eli vetänyt siitä uuden version)

Gwaur [07.12.2002 11:41:46]

#

fawkz kirjoitti:

lainaus:

saastalle tiedoksi että Children Of Bodom on death metallia :) Ja se on mielestäni juuri yksi niistä bändeistä joilla sanat eivät ole läheskään yhtä tärkeitä kuin itse musiikki :)

Olen kuullut että suurin osa COBin laulujen sanoista on pelkkää örinää ja mörinää ja ärjyntää, ei oikeita sanoja. Taisi olla Red Light in Your Eye(s) ainoa biisi jossa on oikeat sanat, tai ainakin hieman oikeita sanoja.

Gwaur [07.12.2002 11:43:58]

#

niin, se mistä noita COB-juttuja kuulen on isoveli, jonka lempibändi on - yllätys, yllätys - Children Of Bodom.

Ja sääntöjä noudattaen kyseinen bändi kirjoitettaisiin: Children of Bodom, mutta COBin pojilla on ideaa ja on päättänyt antaa nimeksi Children Of Bodom.

thefox [07.12.2002 15:27:55]

#

lainaus:

Olen kuullut että suurin osa COBin laulujen sanoista on pelkkää örinää ja mörinää ja ärjyntää, ei oikeita sanoja. Taisi olla Red Light in Your Eye(s) ainoa biisi jossa on oikeat sanat, tai ainakin hieman oikeita sanoja.

Jaahas.. väärin olet kuullut. Pyöreästi sanoen 99,9% Bodomin sanoista on oikeita :) Örinää ja mörinää ja ärjyntää niistä olisi sitten varmaankin tuo 0,1% (jau jau! ;)
Niin, kyllähän tuo Children Of Bodom taitaa olla oikeaoppinen kirjoitustapa.. heillähän on samanniminen biisikin, se kuitenkin kirjoitetaan "Children of Bodom". Että näin.

anomizer [07.12.2002 20:47:42]

#

tai miten ois..
Children of Bottom...

LL [07.12.2002 21:59:13]

#

Yleensä kuuntelen Heviä, mutta joskus winamppi on suunnattu Avril Lavignen tai Bomfunk mc's seuraan. Ja tosiaan, tuo Lavigne on hyvä laulaja, kannattaa kuunnella ;)

TeeVee [07.12.2002 22:11:40]

#

Avril Lavignella on kaksi hyvää biisiä: Complicated ja Let go.

LL [07.12.2002 22:45:54]

#

Minusta kans se Skater boy on ihan hyvä

LL [07.12.2002 22:46:46]

#

Tuli muuten MTV:ltä sen Skater boyn musiikkiviedon tekodokumentti...

anomizer [07.12.2002 23:37:31]

#

Avril Lavignen paras kappale mun milestä on complicatet.

majoneesi [08.12.2002 10:31:15]

#

Olen kuullut että suurin osa COBin laulujen sanoista on pelkkää örinää ja mörinää ja ärjyntää, ei oikeita sanoja. Taisi olla Red Light in Your Eye(s) ainoa biisi jossa on oikeat sanat, tai ainakin hieman oikeita sanoja.

[/lainaus]

sitte olet kuullut väärin........

pushpabon [08.12.2002 20:21:17]

#

Children Of Bodom on niin täydellistä musiikkia että. Älkee poijjaat kuunnelko tekno jumputusta se on pahaks terveyelle.

Gwaur [08.12.2002 23:50:02]

#

fawkz:

lainaus:

Niin, kyllähän tuo Children Of Bodom taitaa olla oikeaoppinen kirjoitustapa.. heillähän on samanniminen biisikin, se kuitenkin kirjoitetaan "Children of Bodom". Että näin.

Englannin kielen sääntöjen mukaan se pitäisi kirjottaa Children of Bodom.

Gevil [09.12.2002 09:10:23]

#

lainaus:

Children Of Bodom on niin täydellistä musiikkia että. Älkee poijjaat kuunnelko tekno jumputusta se on pahaks terveyelle.

Minä en ymmärrä, tälläiset asia on mielipide-kysymyksiä. Et sinä tuolla tavalla saa ketään käännytettyä "parempaan" COBin tyyliseen musaan. Kaikki ei pidä COBia täydellisenä, mukaanlukien minä. Joidenkin mielestä tekno on paljon parempaa. Itseeni ei uppoa metalli tai sen variantit.

pushpabon [09.12.2002 12:55:18]

#

Gevil, et kai pahoittanut oikeasti mieltäsi? Tarkoitin sen vitsinä kylläkin.

thefox [09.12.2002 15:51:57]

#

lainaus:

Englannin kielen sääntöjen mukaan se pitäisi kirjottaa Children of Bodom.

Missasit pointtini. Tarkoitin että bändin nimen oikeaoppinen kirjoitustapa on (mitä luultavimmin) Children Of Bodom, tästä lienee päättänyt bändi... tai logon suunnittelija :)
Kirjoitin: ".. heillähän on samanniminen biisikin, se kuitenkin kirjoitetaan "Children of Bodom"" painottaakseni sitä, että bändin nimen oikeaoppinen kirjoitustapa eroaa Englannin säännöistä.
Mutta mitäpä tästäkään turhia jaarittelemaan.
Ja en usko että Gevil oikeasti pahoitti mieltään.

anomizer [09.12.2002 15:56:27]

#

mä en nyt ymmärrä..
Te kaikki->
Se ei kirjoiteta Children of Bodom vaan Children of Bodom.
(Mitä eroo?)
Emmä tajuu....
Kunhan on ees musiikkia.

Gevil [09.12.2002 17:27:46]

#

lainaus:

Gevil, et kai pahoittanut oikeasti mieltäsi? Tarkoitin sen vitsinä kylläkin.

En pahoittanut mieltäni.

lainaus:

mä en nyt ymmärrä..
Te kaikki->
Se ei kirjoiteta Children of Bodom vaan Children of Bodom.
(Mitä eroo?)

Children of Bodom
Children Of Bodom
eli ero on siis tuossa of-sanan o-kirjaimen koossa (iso vai pieni).. Katsoskun of/Of kirjoitetaan "oikeasti" englannissa "of".

TeeVee [11.12.2002 16:06:36]

#

Mä voisin nostaa nyt esiin että mitä mieltä porukka on Gimmelistä? Kauheaa kirkumista, sanon minä-

snakari [11.12.2002 16:18:39]

#

se on kivaa. harmi kun olin madeiralla kun ne jako nimmareita anttilassa.
no jos totta puhutaan niin muuta kun punkkia / rokkia ei voi kuunnella (rokkia siks kun nirvana on rokkia ;)

anomizer [11.12.2002 18:27:50]

#

NIRVANA RULES!
GIMMEL FROM ANUS!
Sanon minä!

anomizer [11.12.2002 18:28:22]

#

tai no ei sei sieltä oikeesti ole emmä vaan oikein
tykkää siitä...

Vilikki [11.12.2002 20:14:27]

#

ketkä muuten kuuntelee näitä netin laillisia mp3:sia? Minusta jotkut on helvetin hyviä, esimerkiksi afterdawnissa muutama metallia soittava bändi...

Gwaur [21.12.2002 00:40:17]

#

fawkz:

lainaus:

Tarkoitin että bändin nimen oikeaoppinen kirjoitustapa on (mitä luultavimmin) Children Of Bodom, tästä lienee päättänyt bändi... tai logon suunnittelija :)

Englannin kielen taiteenalan perussääntöjen mukaan kirjaimellisesti tarkoitetan tätä: Esittäjän/luojan ja/tai teoksen kaikki sanat PAITSI artikkelit ja prepositiot (a, the, of, in...) ovat kirjoitettava isolla, paitsi ensimmäinen artikkeli (esim: The Rainbow of the Mountain).
Mutta Childer Of Bodomin nimen keksijä on rikkonut noita sääntöjä. Sääntöjen mukaan nimi kirjoitettaisiin Children of Bodom. Noo, tähän saattaa vaikuttaa myös se että Children Of Bodom on suomalainen yhtye XD

Gwaur [21.12.2002 00:41:58]

#

ohohoh! Pieleen meni. Kaipan ton joku onnistuu jotenkin korjaamaan... Niin toi teksti mikä on tossa sisemmässä laatikossa niin se on vastaukseni fawkzin tekstiin.

thefox [21.12.2002 14:18:55]

#

Koska kyse on taiteesta niin tuollaisia sääntöjä ei tarvitse noudattaa. Eiköhän se ole Bodomin poikien oma asia miten he nimensä haluavat kirjoitettavan, eikä minkään englannin kielen taiteenalan perussäätäjien :) Onko esim. joku NortheR "taiteenalan sääntöjen" mukaisesti oikein? ;)

anomizer [21.12.2002 22:39:50]

#

Älkää tuomitseko kirjaa kansien perusteella...

pushpabon [22.12.2002 08:15:43]

#

Yhdellä nettisivulla määriteltiin CoB progressive melodic speed death black metalliksi...onkohan tossa sitten mitään järkeä? Toisaalta, ei se mua kiinnosta sinänsä vaikka kuuntelisin jotain "kikkeli" heviä kunhan musa on hyvä.

anomizer [22.12.2002 22:54:59]

#

lainaus:

Ei todellakaan! Haukutko sä rokin kuningasbädiä *PUNKIKS* ?

Tuli tost CoB progressive jne.. mieleen että Nirvana
bändi on itse sanonut että heidän musiikki tyyli on
(tai no ainakin oli)
punkahtavaa rokkia...

Rastis [08.01.2003 17:33:21]

#

Cob ja sentenced...

Lare [09.01.2003 14:54:12]

#

lainaus:

...että Nirvana
bändi on itse sanonut että heidän musiikki tyyli on
(tai no ainakin oli)
punkahtavaa rokkia...

Se oli kyllä grungea! No täytyy osittain yhtyä tuohon mitä sanoit, mutta ei se silti mitään punkkia ole!

anomizer [09.01.2003 15:24:17]

#

sanonta:
naisia tulee ja menee mut Rock`n roll forever!
[:)

Gwaur [09.01.2003 15:37:33]

#

tääkin aihe heräsi taas eloon (offtopic)

ollistudio [31.05.2003 14:25:04]

#

COB, Cradle Of filth, Dimmu Borgir, JNE...

shovi [31.05.2003 14:40:15]

#

SIIS miten joku voi kuunnella jotain helkkarin heviä? Eihän se oo _edes_ musaa :> Queen, Rollarit, Oasis ja ehkä joku Kiss menee vielä... siinä teille musiikkia, joiden sanoista saa selvää ja josta ei voi olla pitämättä!

OPPIKAA!!!

Queq [31.05.2003 15:35:45]

#

Children of Bodom, In Flames, Cannibal Corpse... Parasta hevissä on mielestäni niin vi*un makeet kitara ja rumpu -soolot. Miten joku ei voi olla kuuntelematta heviä? :)

Tuolla on muuten muroBBS:llä yleinen keskustelu osiolla tälläinen samanlainen topic, kannattaa katsoa.

ollistudio [31.05.2003 19:15:03]

#

Britney Spears ei ole tosimiesten hommia, poppi on aina pa*kaa ei miksikään muutu. Hevi on musiikkia enemmän kuin mikään poppi ja Queenista oasiksesta rollareista sekä kissistä olen sellaista mieltä ettei se sovi teidän korvillenne. Opi itse samuel pieni kunnioittamaan muiden mielipiteitä niin me muutkin kunnioitamme sinun mielipiteitäsi!

ollistudio [31.05.2003 21:53:33]

#

NIghtwish ei ole metallia kuten ei ole Linkin Park eikä HIM. ELi metallia EI saa haukkua. Moonsorrow on paras...

Tumpi [31.05.2003 22:02:18]

#

Nightwish on sekoitus kevyttä metallia ja oopperaa.. Linkin Parkia kuuntelevat ala-asteikäiset, HIM:iä tytöt.

Ja keksin ratkaisun tohon Childreni-pulmaan, kirjoittakaa se näin niin ei tule mitään epäselvyyksiä:
Ch1ldr3n 0f B0d0m

PS. Nightwish, Sonata Arctica, Entwine ja Dj P0rn0 rules!!

ollistudio [31.05.2003 22:30:48]

#

Metallin tiivistelmä. Kaikki bändit joiden sanoista saa selvää eivät ole metallibändejä

pushpabon [01.06.2003 10:33:03]

#

Joku ufotus meni jatkamaan keskustelua vaika se on kuinka vanha..

Satyricon, Marduk, Sentenced, NortheR, Children Of Bodom,
Mayhem, Emperor, Darkthrone, Burzum, The Black League,
Barathrum, Enslaved, hmm... mitäs niitä nyt oli, Apocalyptica,
Hitto kun en jaksa muistaa kaikkia ... Stratovarius, Tony Halme XD, Jope Ruonansuu...

ollistudio [01.06.2003 11:18:55]

#

-----se olin minä! X^) !!!

Janezki [01.06.2003 12:45:49]

#

lainaus:

SIIS miten joku voi kuunnella jotain helkkarin heviä? Eihän se oo _edes_ musaa :> Queen, Rollarit, Oasis ja ehkä joku Kiss menee vielä... siinä teille musiikkia, joiden sanoista saa selvää ja josta ei voi olla pitämättä!

OPPIKAA!!!

Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja kaikki mistä lähtee ääntä voi olla musiikkia.

shovi [02.06.2003 13:12:51]

#

lainaus:

Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja kaikki mistä lähtee ääntä voi olla musiikkia.

Voi sinua vääräuskoista :)

Queq [02.06.2003 13:27:29]

#

lainaus:

lainaus:

Jokaisella on oma musiikkimakunsa ja kaikki mistä lähtee ääntä voi olla musiikkia.

Voi sinua vääräuskoista :)

Mitä? Yritätkä sin väittää, että kaik'tietävä Janezki olisi väärässä? ;)

Yew [02.06.2003 13:47:34]

#

AC/DC on ehdottomasti maailman paras bändi mitä on ollut, on ja tulee olemaan!!!

Lanahard [03.06.2003 18:33:07]

#

CoBia ja Slayeriä ja muuta semmoista. Ja Ozzyä ja Maidenia myös.

Ruutiukko [04.06.2003 21:31:52]

#

Kylla sen metellia olla pitaa, oma rajani mene siina etta sanoista saa selvaa.

pushpabon [08.06.2003 17:28:31]

#

lainaus:

Kylla sen metellia olla pitaa, oma rajani mene siina etta sanoista saa selvaa.

Mitä?! Onko biiseissä sanatkin? no ei... ei niitä tarvii erottaa tai ymmärtää.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta