Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: kotisivu tila

Sivun loppuun

juhaz [23.11.2002 07:58:27]

#

Minulla on MBnetissä kotisivut ja tukee PHP:tä, mutta nyt on sivutila karkeasti käytetty, joten alankin kysymään, että mitä muita HYVIÄ ja LUOTETTAVIA sivutilan tarjoajia on, jotka tukevat myös PHP:tä ja ovat ILMAISIA?

Entäs tuo http://www.spaceports.com/ ?
Minä olen todella huono englannissa, mutta jotain ymmärrän sieltä täältä, mutta siis..... sieltä saisi "rajattomasti" kotisivutilaa, mutta toisessa kohtaan lukee, että vain 20megaa?

PHP & MySQL & CGI tuet löytyy?

ilmainen mainoksella, mutta onko silloin "rajattomasti" kotisivu tilaa, kuten monilla TOP-20 listalla tuolla näkyy olevan käytössä jopa yli 100megaa....?

Eli vastailkaa, kun voitte, mutta jos jollain on tuolla sivutila niin voisisiko kertoa minulle siitä paikasta?

mikko [23.11.2002 09:51:44]

#

Millaiset sivut sinulla on jos ne vievät 50 megaa? Helpompi ratkaisu olisi (mielestäni) pienentää kuvia jne.

juhaz [23.11.2002 09:55:12]

#

No kuvia sivuillani ei oikeastaan ole, mutta sivutilaa on käytetty jo melkein 50megaa (49,7)

mikko [23.11.2002 09:58:05]

#

Huh. No jos siellä on jotain tiedostoja, niin ne kannattaa ehdottomasti pakata jne. Noin laajalle sivustolle saattais olla ideaa ostaa maksullinen paikka.

juhaz [23.11.2002 11:05:39]

#

Tiedostot on pakattuja, vähän kuvia, mutta tavaraa on hel*etin paljon..... sen takia minä kysyinkin tuosta spaceportista, kun luki, että ilmaiseksi saisi rajattomasti kotisivu tilaa?

mikko [23.11.2002 11:18:49]

#

Mitään hyvää ei saa ilmaiseksi nykyään.

Antti Laaksonen [23.11.2002 11:23:10]

#

Sivuilla näytti olevan melko paljon tiedostoja, jotka voisivat löytyä muiltakin palvelimilta. Yritä etsiä nuo tiedostot jostain muualta Internetistä, hyvää kotisivutilaa ei kannata tiedostovarastoksi tuhlata...

pistemies [23.11.2002 12:27:27]

#

Joo. Sulla näkyy olevan siellä kovasti muitten ohjelmia. Kai sinulla on niihin lisenssit? Jos ja kun on, niin voit varmaan imuroida ne valmistajien kotisivuilta. (Paitsi jos olet itse muokannut joitakin vapaalla koodilla olevia ohjelmia).

juhaz [23.11.2002 12:39:48]

#

lainaus:

Joo. Sulla näkyy olevan siellä kovasti muitten ohjelmia. Kai sinulla on niihin lisenssit? Jos ja kun on, niin voit varmaan imuroida ne valmistajien kotisivuilta. (Paitsi jos olet itse muokannut joitakin vapaalla koodilla olevia ohjelmia).

Tuota noin..... siis mitkä ohjelmat ja mitkä lisenssit? ;D

Ei mulla ole oikeastaan kuin itsetekemiä ohjelmat sivuillani laitettuna ja kaikki muu muualta linkitettyä ja muuta (joo tiedän, että nykyään ei saisi tehdä niin, mutta piru, kun muutkin tekevät niin niin olkoon sitten)

Antti Laaksonen [23.11.2002 12:55:58]

#

Väitätkö siis, että QuickBasic ja Irfanview ovat itsetekemiäsi ohjelmia? ;) Samoin nuo animaatiot vienevät paljon tilaa...

juhaz [23.11.2002 14:06:19]

#

En mä niitä sanonutkaan, mutta eihän minulla ole nuokaan edes sivutilassanikaan.

thefox [23.11.2002 14:30:33]

#

Hyvää ja ilmaista ei ole. Jos on, niin kauaa se ei pysy toiminnassa. Jos nyt välttämättä haluat tarjota kävijöillesi kaikkea niinkin turhaa kuin flash-animaatioita niin ainoa mahdollisuutesi on _ostaa_ kotisivutilaa :)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta