Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Planet Warriors takaisin...

Tulilintu [14.11.2002 11:07:48]

#

Olen päättänyt sittenkin tehdä kesällä projekteissa olleen web pohjaisen scifi sota strategia pelin. Ja kaipaisin ideoita. Olen tehnyt oman keskustelu alueen sille ( http://koti.mbnet.fi/fbird/planetwarriors ). Eli ideoita joko sinne tai tähän aiheeseen. Tarkempaa tietoa julkaisen lähiaikana.

mikko [14.11.2002 16:26:06]

#

Ettei vaan olis reikiä herran foorumissa?
Ja jos peliin tulee jotain tekstiä, niin kannattaa opetella aluksi vaikka kirjoittamaan ;)

Tulilintu [14.11.2002 18:36:14]

#

Mitäh kuis toi nyt on mahdollista. No täytyypä vähän. Ja kirjottamisen osalta mä kyllä osaan ja sitä paitsi kaikki tohon kirjotetut on kirjotettu aika moisella kiireellä ku piti keretä takas kouluun ja pelii en sentään kiirreellä tee. Ja muutenki mä tarkistan sitä varten kaikki huolella...

Antti Laaksonen [14.11.2002 19:22:47]

#

Hmm...on tainnut asennus mennä vähän pieleen tai jotain unohtua palvelimelle jos "hax0rointi" noin helposti onnistuu. Ehkä tässä on syy, miksi tehdä itse fooruminsa...

Virheetön suomenkieli on ainakin minulle hyvin tärkeä yksityiskohta Internet-sivuissa, peleissä jne. Siinä taas kehittyy lukemalla kirjoja/lehtiä ja pitämällä äidinkielen tunnilla korvat auki ;)

Tulilintu [15.11.2002 10:31:29]

#

Juuh kai siinä jotain pieleen on menny vois varmaan ottaa sen mun oma tekosen foorumin käyttöön...

Tulilintu [20.11.2002 19:47:56]

#

Se keskustelu alue on nyt korjattu...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta