Miten saa Gta3:n toimimaan oikein windows xp:ssä lataamatta service packkiä?
Kuuluisiko sen toimia XP:ssä ilman ServicePackia? Ja eihän se SP:n lataaminen/asentaminen vaikeata ole, mikäli on hankkinut XP:nsä rehellisin keinoin ;)
niin mutta sp pitää hakea netistä ja se vie sellaset 40-60mb ja se on aika vammasta hakea 56k modeemilla.
niin ja mulla on piraatti xp.
hyi hyi! Piraatti! *peukalo alaspäin*
Jos sinulla on piraatti XP, ja netistä hankittu rekisteröinti koodi. Niin Microsoft on kehittänyt järjestelmän että et pysty suorittamaan koneellasi service packkia. Tämä on valitettavaa mutta totta.
En ole ihan varma tarvitko koko service packkia. Isellänikin oli ongelmia GTA 3 kanssa XP:ssä mutta sitten luin sen readme tiedoston ja siellä neuvottiin hakemaan paketti osoitteesta:
http://download.microsoft.com/download/whistler/
Tuo ainakin auttoi minulla. Eikä tuo tiedosto edes vie paljon vain jotain 3mb.
Piraatti XP:hen, kun sp1:en asentaa niin se lakkaa toimimasta! Moni on nolosti joutunut tämän toteamaan..... vaan meikä ei!
Piraatti xp:ssä tarvii sellasen license hackin että pystyy hakemaan toimivan sp:n..
sellasen pitäs pystyy lataamaan kazaasta nimellä Win XP service pack 1 license hack
Tuo tiedosto valittaa että mun windows pitäis olla englanninkielinen... niin mulla on suomenkielinen xp et mistä ton tiedoston sais suomenkielisenä
Et mistään...ehkä! Suomenkieliset windozet on suoraansanoen aivan perseestä. No oma kantani siis tuohon asiaan. En enää "osaa" tehdä asioita esim, kun koulussa taitaa olla nuo suomenkieliset ossit.
Mitähän huonoa suomenkielisissä Windowseissa on? Oma on häppees jos ei kerta kotoa löydy suomenkielistä :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.