Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Projektit: Lautapelisivusto ym. (AOv5.00+)

Sivut:

Sivu 5 / 5

Sivun loppuun

HannuTapio [06.09.2019 01:35:03]

Lainaa #

Hei,

Kiitos kun löysit, minulla websocket yhteys usein katkeaa, kun vaihtaa tabia peli tabista johonkin toiseen ja sitten taas takaisin, tämä taitaa johtua minun ohjelmani toiminta mallista, ja siintä että kun tab ei ole aktiivinen, niin, selain ei aja javascript koodia siinä.

if ( gBooOnlineError === false )
{
    if ( getTimerSekuntti ( gTimer_yllapida_tarkistus ) > 60 * 5 )
    {
        gBooOnlineError = true ;
        addErrorMsg ( "LOv5.00+ on kadottanut yhteyden palvelimeen, ota uusi linja palvelimeen. :)" ) ;
    }
}

Minulla on seuraava koodi ohjelmassa, jos lautapeliohjelma ei saa yllapito tarkistusta palvelimesta 5 minuuttiin, niin, lautapeliohjelma sammuttaa itsensä.

:) :) :)

Lisänä on koodia siinä tarjous listalla, kun olet tehnyt tarjouksen, niin, lautapeliohjelma lähettää pakettia palvelimeen jotain 3 kertaa sekunnissa, ja jos tässä lähettelyssä on yli 1.5 sekunnin tauko, niin, tarjous vanhenee ja resetoituu.

Kyseessä on ohjelmani normaali toiminta, bugi efektin aiheuttaa se, että, minulla ei ole erillistä virheilmoitusta kun tarjous resetoituu ja poistuu listalta.

Ilmeisesti ongelmana on tämä että lautapeliohjelma ei ole käynnissä kun käyttää toista tabia, eli lautapeliohjelma sammuu kun pelaaja on toisella tabilla, ja näin tämä minun lautapeliohjelma ei voi kertoa palvelimeen että tarjous on yhä voimassa, ja tuo 1.5 sekunttia ylittyy ja tarjous vanhenee ja resetoituu ja poistuu tarjous listalta.

Kyseessä ei ole bugi vaan taitaa olla normaali selain toiminta, ne tabit mitkä eivät ole aktiivisia, niin, taitavat olla sleep tilassa, eivätkä aktiivisina, minä voin myöhemmin lisätä uuden virheilmoituksen kun tarjous vanhenee, niin, ei vain sitten yllättäen resetoidu ja lopu se tarjous timeri.

Minä tein tämän valinnan että sammutan tarjouksen kun pelaaja poistuu selain tabista, ei sitten ole mitään tyhjiä tarjouksia, tarjous listallani, vaan kaikki tarjoukset jotka näkyvät pelaajille, on tarkistettu 1.5 sekunnin ajalle, eli ainakin 1.5 sekunttia sitten oli tarjouksen tekijä aktiivinen lautapeliohjelma tabissa.

Kyseessä ei ole bugi vaan minun valinta että pelaaja on varmasti paikalla, jos sallisin sen että pelaajat voivat selata nettiä mitenkä haluavat kun tekevät tarjousta, niin, toinen pelaaja joutuisi pelaamaan tyhjää vastaan monta hetkeä ja tarjous listalla voisi olla monta "tyhjää" tarjousta joita ei sitten pelatakkaan.

Bugi efektin aiheuttaa se että minulla ei ole erillistä virheilmoitusta kun tarjous resetoituu ja poistuu tarjous listalta.

--

HannuTapio [08.09.2019 07:11:34]

Lainaa #

Bugi,

Minulla oli lisänä bugi kaksinpeleissä lautapeliohjelmassa, olen kirjanna korjatun bugin foorumilleni, kiitosta paljon kun löysitte bugia.

Täällä voi taas pelata bugitonta lautapeliohjelmaa - https://www.lautapelisivusto.com

--

_Pete_ [09.09.2019 07:26:40]

Lainaa #

HannuTapio kirjoitti:

Bugi,

Minulla oli lisänä bugi kaksinpeleissä lautapeliohjelmassa, olen kirjanna korjatun bugin foorumilleni, kiitosta paljon kun löysitte bugia.

Täällä voi taas pelata bugitonta lautapeliohjelmaa - https://www.lautapelisivusto.com

--

"• OpenJDK LautapeliOhjelman kautta voi lisänä kirjautua 8 000 pelaajaa, tämä siis, kun lautapelataan kotiin ostetulla OpenJDK versiolla."

Mistä voi ostaa OpenJDK version ?

"Hannu Särö on nimi, joka on yksi suomi netin tämän hetken top-5 javascript ja openjdk sotaisa aihe lautapelisuunnittelijoista."

Pistätkö tähän top-5 muut neljä henkilöä. Kiitos.

"Maa, jolla ei ole kunnon oikeutta ja lakia, ei ole oikea kunnon maa, toivotaan että EU ja NATO tekevät, mihin suomi ei koskaan pystynyt."

Mahtava juttu! ps. oletko harkinnut poliitikon uraa?

HannuTapio [12.09.2019 19:44:58]

Lainaa #

Jeh,

OpenJDK versio on tarkoitus laittaa sivustolle, vuoden 2020 aikana.

Minulla on pientä huumoria sivustolla viljeltynä runsaasti, tuo, että, olen top-5, niin, minun tietojeni mukaan suomessa ei ole yhtään muuta julkiseen tarkoitukseen ympäri vuoden olevaa sotalautapeli sivustoa, olen ainoa sivusto joka on ympäri vuoden julkinen jokaiselle ja tarjoaa sotaisa aihe lautapelejä.

Politiikon uraa harkitsin nuorempana, mutta, olen sen elämän varrella karsina pois, oli nuorena mietteissä kristillisdemokraattinen kansanedustaja.

Täällä voi testata, sain bugit korjattua - https://www.lautapelisivusto.com

--

HannuTapio [18.09.2019 18:30:56]

Lainaa #

Hei,

Minulla on tämä 3kk tarkkailu palvelinohjelmassa, ja hieman samalla myös asiakasohjelmissani.

Minulla on nyt 2 kk kuluna tarkkailuja, ja muutamia bugeja on löytynä palvelinohjelmasta, ja lukuisia pikku bugeja asiakasohjelmista.

Olen bugit korjanna, ja tällä hetkellä ei ole bugeja havaittuna, palvelinohjelma on toimina moitteetta jo 1.5kk, minä kahden viikon tarkkailun jälkeen sain tuon palvelinohjelman varmaankin ihan kuntoon, mutta, asiakasohjelmissa on kevyt säätöä esiintynä.

Mutta, tässä seuraavassa linkissä voi testata jos haluaa tukea, minun bugi etsintöjä, jos löydät toimimattomuutta ohjelmassani, niin, voit kertoa sen täällä putkassa, taikka sitten minun omalla foorumillani.

Täällä voi testata bugia etsiä - https://www.lautapelisivusto.com

Vielä kuukausi tarkkailuja, ja julistan sitten palvelinohjelman toimivaksi pelaajille, ja mahdollisesti otan hieman enemmän esillä olevan domainin sitten, ei enää tarvitse olla sivustoa ja syrjää.

Minä sitten viimein lopetan nämä asiakasohjelma ketjut, ja siirryn vain esittämään lautapelejäni, kun tämä 3 kk tarkkailu aika on kuluna ja kaikki ohjelmat sitten toimivat viimein hienosti ja hyvin ja oikein.

--

HannuTapio [18.10.2019 06:39:58]

Lainaa #

PalvelinOhjelma,

Hei, minä laitoin 18.7, niin, kolmen kuukauden tarkkailun palvelinohjelmaani, nyt on 3 kk kulunna, ja minä sitten voin julistaa tämän palvelinohjelman valmiiksi peleille, minä varmaankin sain kaikki korjattua, yksi mahdollinen bugi on vielä jatkoissa mahdollisesti, en tiedä, tämä kun jokin tietokone lähettää palvelinohjelmaani PING käskyn, minun pitäisi vastata sellaiseen aina sitten, niin, että, PONG, mutta, en tiedä onko tässä kohden vielä bugia, olen yrittänä ohjeitten mukaan rakentaa.

Mutta, minä ilmoitan, että, palvelinohjelmani 3 kk, tarkkailu aika on päättynyt ja kaikki havaitut bugit on korjattu, vain tuo PING, PONG bugi on mahdollisesti vielä voimassa, mutta, uskon, että, kyllä sekin tuli jo korjattua.

Mutta, täällä voi sitten pelata - https://www.lautapelisivusto.com

Minä sitten omalta osaltani julistan pelini valmiiksi pelattaviksi, ainakin, nämä pelit mitkä on nyt valmiina, ja minä sitten päätän tämän jo monen monen vuoden mittaisen AsiakasOhjelma ja PalvelinOhjelma ketjun, tähän viestiin.

Kiitos, jokaiselle joka on jaksana seurata toilailujani, lautapelieni ja netti sivustojeni kanssa.

Hannu Särö,

--

_Pete_ [18.10.2019 09:44:31]

Lainaa #

Eiks tämä julistaminen kuulu enemmän sinne hihhulointi touhuun vs IT touhu ?

Tronic [20.10.2019 10:03:01]

Lainaa #

Mielestäni tämän aiheen voisi jo moderoida kokonaan pois ohjelmointiputkasta, kun on hyvin hankala nähdä miten aiheesta voisi syntyä mitään mielekästä keskustelua -- eikä yhden avohoitopotilaan omien projektien jatkuva mainostus muutoinkaan palvele mitään tarkoitusta, ei edes kyseisten "lautapelisivustojen" suosiota.

HannuTapio [20.10.2019 10:23:14]

Lainaa #

Hei,

Kiitos, ja poissa on.

En enää tule kirjaamaan projektistani, metabolix antoi luvan kertoa uusista peleistä kylläkin.

--

Sivun alkuun

Sivut:

Vastaus

Muista lukea kirjoitusohjeet.
Tietoa sivustosta