Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kuinka vanha olit, kun selvitit totuuden joulupukista?

Sivun loppuun

Oskuz [22.12.2014 12:00:18]

#

Itse olen aina tiennyt että Joulupukki on olemassa, vaikka muut jostain syystä väittävät vastaan. Harmi että Joulupukin maine on mustamaalattu kaiken maailman valepukeilla ja kokismainoksilla.

vesikuusi [22.12.2014 12:33:45]

#

Mutta mikä on Joulupukin funktio? Siis jos hän on olemassa. Lahjoja hän ei ole tiettävästi toimittanut minulle tai kenellekään tutulleni.

Oskuz [22.12.2014 13:39:25]

#

Ole vain onnellinen kun ei ole käynyt! Mokoma kun tuppaa aiheuttamaan enemmän tai vähemmän kiusaa..

Szanne [22.12.2014 22:16:25]

#

Itsehän en muista, joten olisi myös mukavaa, jos kyselyssä olisi joku vastausvaihtoehto tähän tapaukseeni.

Metabolix [23.12.2014 09:44:42]

#

Szanne, onhan kyselyssä nappi, jolla voi jättää vastaamatta, jos ei tiedä tai halua arvata.

Macro [23.12.2014 13:47:30]

#

Metabolix kirjoitti:

Szanne, onhan kyselyssä nappi, jolla voi jättää vastaamatta, jos ei tiedä tai halua arvata.

Se ei taida ihan vastata samaa asiaa... moni ei varmasti tiedä...

Latska [24.12.2014 18:55:53]

#

Minkä ihmeen totuuden? Apua! Mitä Pukki nyt on tehnyt? Antakaas kun arvaan, se on rikollinen veropinnari, joka käyttää laitonta työvoimaa? Tai hetkinen, sehän tekee duunia vaan yhden päivän vuodessa. Kuinka sellaisella työmäärällä voi elättää itsensä saati sitten työllistää satoja tonttuja. Olen aina tiennyt, että Korvatunturilla tapahtuu jotain hämärää. Lisäksi Pukki myös saattaa joissakin talouksissa ottaa isännältä esimerkiksi konjakkiryypyn lämmikkeeksi, joten hän myös syyllistyy työaikana juopotteluun. Pororeenajokortti pois moisilta hyypiöiltä! Eikö kukaan ajattele enää lapsia?

qwerty12302 [24.12.2014 18:59:09]

#

Kysymys on kaksimerkityksinen: Aikuiset (ja jotkut lapsetkin) uskovat, että pukkia ei ole olemassa, kun taas pienemmät lapset uskovat pukin olemassaoloon. Voisiko kysyjä hieman valaista, mitä hän tällä kysymyksellä tarkoittaa?

volume [25.12.2014 18:18:19]

#

de va kukku de

The Alchemist [26.12.2014 11:05:21]

#

qwerty12302 kirjoitti:

Kysymys on kaksimerkityksinen: Aikuiset (ja jotkut lapsetkin) uskovat, että pukkia ei ole olemassa, kun taas pienemmät lapset uskovat pukin olemassaoloon. Voisiko kysyjä hieman valaista, mitä hän tällä kysymyksellä tarkoittaa?

Otsikon voi ymmärtää vain yhdellä tavalla. Viestin sisällöstä ilmenee myös humoristisempi tarkoitus.

qwerty12302 [27.12.2014 08:00:27]

#

Äh, ei pitäisi aamunpöpperöhumalassa ruveta kirjoittamaan. Tarkoitin varmaan, että mitä tarkoitetaan sillä totuudella.

manninen [28.12.2014 22:59:06]

#

Joudun odottamaan vielä vuoden, jos toisenkin ennen totutaatta. Vaikeinta minulle on uskoa, että joulupukki asuu korvatunturilla. Mitä hittoa se siellä tekisi, ennemmin sodankylässä. Toisaalta korvatunturilta, hän saisi reelleen mainion vauhdin laskiessaan mäkeä alas. Toisaalta kuitenkin mietin, että korvatunturi on paljastettu FBI:n toimesta, hänen olinpaikakseen. Tällä johdetaan kansaa harhaan, jotta etsimme häntä sieltä. Jo 15 vuotta sitä olen tehnyt, enkä jälkeäkään nähnyt. Uskonkin siis, että Joulupukin asuinpaikka on todellisuudessa tuntematon ja se joka tämän paikan löytää, löytää totuuden tästä asiasta.

neosofta [06.01.2015 00:22:47]

#

Olin 3-vuotias, kun sain Joulupukilta aika tehokkaan ilmapistoolin ja silloin 5-vuotias veljeni sai tosi tehokkaan ilmakiväärin. Usko maailmanrauhaan meni paljon ennen, kuin lakkasin uskomasta Joulupukkiin.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta