Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Rasittavaa...

Sivun loppuun

Grey [18.07.2002 02:51:10]

#

Ajattelin vain näin sanoa, etten enempää hajottaisi paikkoja, että minua suoraan sanoen vituttaa nykyajan ohjelmien niin helvetin suuri koko. Varsinkin netistä löytyvien ja enkä jaksa runkata niitä modeemilla tälle koneelle, koska minulla on vitustikin parempaa tekemistä, kuin nussia koneen kanssa.

Ette ehkä tätä usko, mutta minä vihaan tietokoneita, koska kaikki mikä niille on tehty, on aina vain bugisempaa ja isompaa. Rasittaa suoraan sanoen. Ja sitten sellaisesta pitää vielä maksaa! Ei tule mitään. Piratismi kunniaan! Crackeille hurraa huutoja! Eläköön polttavat CD - asemat!

Nii-in. Olen väsynyt, olen stressaantunut. Pitäisi homma uusi kone, pitäisi hommata ADSL - yhteys, pitäisi hommata jostain rahaa siihen kaikkeen.. Damn.. Olisin mielelläni valmis painamaan sitä pientä punaista nappia siellä maanalaisessa paikassa juuri nyt, mutta sekään ei varmaan toimisi.

Pahoitteluni viestistä, jos se nyt jotakuta ärsyttää, mutta sanonpa mitä sanon, enkä kadu sitä yhtään. Kiitokset minun anarkistiselle puolelleni...

-Grey-

Vilikki [18.07.2002 16:50:40]

#

Olen lähestulkoon samaa mieltä. Rahaa kuluu entistä enemmän ja enemmän.... ADSL:kin olisi mukava homma, mutta mistä v*tusta sen tänne korpeen saa... Crackit kunniaan, todellakin!

thefox [18.07.2002 23:01:42]

#

Mutta sehän on laitonta!!!1

HtH [18.07.2002 23:13:08]

#

Käsi pystyyn kaikki ne, jotka eivät KOSKAAN ole tehneet laitonta kopiota, tai ottanut sellaista vastaan. Itse tunnustan olevani kuulumaton tähän jaloon joukkoon.

tomaattigeeni [18.07.2002 23:14:30]

#

minä myös. Siis en kuulu. Nytki päällä kazaalla ladattu win2k :)

Vilikki [19.07.2002 11:59:14]

#

Kuinka paljon te muut muuten käytätte rahaa koneisiin? Itse muistelen seuraavia ostoksia viime joulusta lähtien: Ati Radeon 8500 n.400 euroo(no olisihan tuon kylläkin saanut halvemmalla nettihuutokaupasta...) tv-kortti, n.120€, palautettiin kun ei toiminu ja sain uuden nyt kesällä, cd-rw/dvd combo, n.130€, ja syksyllä tulee hankittua uusi näyttö, suunniteltu hinta 400-500 €. Aika kalliiksi tulee... Voisiko kukaan suositella jotain näyttöä, max. reso sais olla siinä jotain 1600x1200, mahdollisimman hyvät virkistystaajuudet, jne...

Vilikki [19.07.2002 11:59:54]

#

Kuinka paljon te muut muuten käytätte rahaa koneisiin? Itse muistelen seuraavia ostoksia viime joulusta lähtien: Ati Radeon 8500 n.400 euroo(no olisihan tuon kylläkin saanut halvemmalla nettihuutokaupasta...) tv-kortti, n.120€, palautettiin kun ei toiminu ja sain uuden nyt kesällä, cd-rw/dvd combo, n.130€, ja syksyllä tulee hankittua uusi näyttö, suunniteltu hinta 400-500 €. Aika kalliiksi tulee... Voisiko kukaan suositella jotain näyttöä, max. reso sais olla siinä jotain 1600x1200, mahdollisimman hyvät virkistystaajuudet, jne...

Vilikki [19.07.2002 15:08:40]

#

No taas minulla oli jotain hämminkiä vastaamisen kanssa... Itse asiassa kun asiaa ajattelen, niin kyllä minä silloin tällöin ostan jonkun pelin tai cd:n, jos se on erittäin hyvä. Täytyyhän artistin/pelin tekijätiimin saada jotain palkkiota työstään. Tälläkin hetkellä imutan visual c++:aa kazaalla...

(nimetön) [19.07.2002 15:13:41]

#

gray on oikeassa

Grey [19.07.2002 19:29:56]

#

Ja vaikka olen yleensä rauhallinen mies. Vaikka minä en pahemmin suutu mistään, ainakaan lopullisesti, olen tainnut tässä ihan hyvin vuoksi vittuuntua tietokoneisiin. Miksikö? Noh, siksi että en ole nörtti. Minulle tietokone ei ole elämää, vaan työväline, mutta helvetti soikoon, siitä meinaa sellainen tulla. Elämä minulle, vaikka en sitä haluaisi.

Mieluummin eläisin oikeiden ihmisten keskellä oikeassa maailmassa. Ihmisten, joiden kanssa tulee toimeen hyvin ja joiden kanssa on mukava olla. Vaikka se olisi sitten enimmäkseen tietokoneiden kanssa touhuilua, niin sen sitten tekee ainakin seurassa. Vaikka luulen olevani nyt vähän liian vittuuntunut olemaan jonkun nörtin kanssa missään.

Jos mietitte, miksi olen tänne vaivautunut rekisteröitymään, voin kertoa olleeni silloin vähemmän vittuuntunut. Itseasiassa, viikko sitten asiat olivat niin hyvin, mutta nyt tekisi mieli tappaa joku PALJAIN käsin. Ja mahdollisimman hitaasti, sekä tuskallisesti.

Olen anarkistinen luonne ja tulen olemaan, sillä sitä ei ole sen paremmin onnistunut muuttamaan koulu, terapia, vanhemmat, ei mikään. Jos jokin on pielessä ja havaitsen sen, olen valmis vähintään ilmoittamaan siitä muille, vaikka siitä ei kaikki pitäisivätkään. Teen mitä teen, sanon mitä sanon. Ja enkä kadu sitä, jos vähänkään tunnen tekeväni oikein.

Pahoittelen kuitenkin, jos tämäkin viesti nyt jotakuta loukkaa...

-Grey-

tomaattigeeni [19.07.2002 22:43:13]

#

ei kukaan loukkaanu grey, mut ihan iisisti, no panic :)

Mullekki tietsikat on nykyään lähinnä lifestyle. Ja vastustamaton halu kokoajan näprätä masiinan sisuksia ja ostaa kokoajan jotain uutta sinne.
Tosin ne välillä alkaa ketuttaa varsinki windows. Tosin nyt olen siirtymässä Linux käyttäjien joukkoon, hyvästi basic ja kaatuilut :)
Ilman nettiä tulisin hulluks muutamassa päivässä.

vaar [20.07.2002 00:13:44]

#

Pitää munkin hankkia kohta adsl. Puhelin laskut nousevat koko ajan. Pitää vaan saada isi puhuttua ympäri. Isoja ohjelmia en viitsi motulla enää imuroida. Yli 10mb kokoset ohjelmat jää yleensä imuttamatta.

-vaar

Grey [20.07.2002 00:17:54]

#

Olen riittävän hyvällä tuulella sanoakseni tämän. Olen imuuttanut 30 Mt paketteja modeemillani, eli sanon siis.. pistäkää paremmaksi..

-Grey-

tomaattigeeni [20.07.2002 02:01:19]

#

pistän paremmaks..
78mt ohjelma motulla viime vuonna ku ei vielä ollu adsl:ää
ja 20-50mt tiedostoja kymmenittäin (motulla)

Vilikki [27.07.2002 22:23:55]

#

Pistän vieläkin paremmaks... imutin jollakin vanhalla motulla 170 Mt linux-pakettia n. 17 tuntia! Se linux ei sitten toiminutkaan... Ostin toisen linuxin ja on toiminu hyvin, tosin windows on vieläkin tehokäytössä...

Vilikki [28.07.2002 11:52:02]

#

Sain imutetuks kazaalla visual c++:n. Semmonen 70 mt paketti. ISDN:llä imutin...

vaar [30.07.2002 23:45:54]

#

Masokistin hommaa.

-vaar


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta