Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Olen aktivoitunut nyt kunnolla työn/alihankintahekemusten osalta

walkout_ [16.06.2023 21:33:53]

#

Hei,

Aktivoiduin nyt oikein kunnolla työpaikan / alihankintapaikan hekemisen kanssa ja olen postittanut hakemuksia menemään 50 kpl / päivä.

Tämä tuottanut hastteluja jo 4 kpl tälläviikolla kovilla palkkalupauksilla työstä jopa 6000 € / kk palkkaa normaalissa palkkasuhteessa ja vielä parempia sopimuksia on luvattu eli vain 80-tunnin työllä / kk laskulla tuntihinnalla, joka ylittää ja tuon 6000 € / kk liksan summan ilman ALV:ta eikä tarivtse tehäd työtä 150-160-tuntia / kk. Ensivikolla on 2 kpl haasteeltuja lisää.

Aktiiviisuus työn haussa palkitaan jossain vaiheessa ja sitkeys hakea vaikka 7-vuotta aina saman ja samaan firmaan. Esim. Mediamaisterille jaksoin pommitta työhakmeuksia 3-vuotta putkeen ja vasta sitten tärppäs 6 kk määräaikainen soppari alihankintana ja Avoset Oy:lle pommitin hakemuksia 7-vuotta ja sitten tärppäs osa-aikainen / määräaikainen koodaushomma alihakintana.

Paljon tuli kuitenkin kiitos mutta ei kiitos viestejä.

Mitä mieltä olette? Koska neuvottelut ovat vielä kesken että saanko mitään paikka mistään vai en.

Jaska [17.06.2023 13:38:11]

#

Onnea hakemiseen! Toivottavasti osaamisesi ja työtehtävät ovat sillä tasolla, että selviydyt niistä kysymättä netistä. Asiakkaat eivät aina tykkää, jos ohjelmointiin kysyy apua firman ulkopuolelta.

Tuollainen hakemusten tekeminen 50 kpl / päivä kuulostaa turhalta. Pyydä mieluummin neuvoa rekrytointeja tehneeltä henkilöltä, millainen on hyvä hakemus. Esimerkiksi minä olen luetuttanut työhakemukseni monesti kauppatieteilijällä ja hän on arvoinut, onko firmalla realistia edellytyksiä palkata minut.

walkout_ [17.06.2023 19:38:32]

#

Jaska kirjoitti:

(17.06.2023 13:38:11): Onnea hakemiseen! Toivot­ta­vasti osaamisesi ja...

Ok.. Kiitos näistä vinkeistä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta