Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Innova Promotion/Rackglobal/Puhtek ??

Sivun loppuun

jideko [25.02.2006 20:39:08]

#

Olisi tarkotus hankkia webhotelli-palvelu jostakin. Nyt taitaa olla muutama vaihtoehtoa yli muiden -nuo otsikossa mainitut.

Onko teillä kokemusta jostain näistä? Tai jostain muusta palvelusta, joka täyttää seuraavat kriteerit:
-tilaa >100Mt
-hinta <40e/v
-php,MySql
-alidomaineja
-mielellään FTP-tilejä
-muita verkkotunnuksia kuin com,net,org, mielellään cc, name tai joku muu kiva. (com,net,org varattuja)

Hinta näistä ilmeisesti on se tekijä, joka eniten vaihtoehtoja karsii pois, mutta kai se on myös tärkein. Mutta siis Innova Promotion,Rackglobal,Puhtek,tms. pitäisi valita paras.
Olisiko mielipiteitä/ehdotuksia?

Minä [25.02.2006 23:15:59]

#

Minulla oli pitkään hostaajana futuron.org. Halvat hinnat, nopea ja mukava asiakaspalvelu sekä ennenkaikkea toimivat palvelut!

Ikänä ollu mitään sanottavaa.

Latska [26.02.2006 00:08:19]

#

Futuron on omilla sivuillanikin hostaajana. Muistan ainoastaan yhden katkoksen. Ja hinnatkin ovat alhaalla.

Damiqib [26.02.2006 00:32:39]

#

Itselläni on Puhtekin kautta kaksi hotellia ja olen ollut palveluun erittäin tyytyväinen.

Katkoksia en ole kertaakaan huomannut. (Ei tietenkään tarkoita, etteikö niitä mahdollisesti ole ollut.)

Yhteydenpito toimii tasolla 10+.. Vastaukset tulevat usein ennen kuin huomaakaan..

..ja on mielestäni suhteellisen edullinenkin.

temu92 [26.02.2006 01:53:04]

#

Rackglobal on just kätevä. Halpaa on.

Minä [26.02.2006 11:29:32]

#

Ammuu.com vaikuttaa ainakin ihan asialliselta.. Onko kellään kokemusta?

Juice [26.02.2006 12:00:38]

#

Itselläni on Neobitti, joka juuri nosti hintoja.
Kunhan sopimus päättyy, pitää varmaan ostaa Innovalta palveluja. Olen nimittäin hoitanut muille domaineja + hostauksia Innovan kautta eikä ole valittamista ollut eikä hinnatkaan ole pahoja.

Neobitti on kyllä toiminut erinomaisesti vaan hinnat nousivat :(

Merri [26.02.2006 13:32:41]

#

Rackglobal on halpa, mutta palvelimet sijaitsevat Yhdysvalloissa suuressa palvelinnipussa, jolloin heti kun siellä päin maailmaa on ruuhkaa, niin se myös tuntuu palvelun nopeudessa. Etenkin yöllä palvelimelle laitetut foorumit tuntuvat tökkivän. cPanelin ansiosta säätövaraa on paljon ja helppo itsellä toteuttaa.

Sigmatic on perusvarma vaihtoehto, ei halvinta laatua, mutta nopeus on aina hyvää luokkaa (joskin tuntuu ettei ole enää yhtä nopea kuin oli vielä pari vuotta sitten). Sigmaticilla on käytössä oma cPaneliin verrattuna rajallinen säätövara.


Jonnekin pitäisi kyllä oikeasti kerätä joskus täydellinen lista suomalaisista webhotelleista ja niiden hinnoittelusta.

tkarkkainen [26.02.2006 16:20:07]

#

Merri kirjoitti:

Rackglobal on halpa, mutta palvelimet sijaitsevat Yhdysvalloissa suuressa palvelinnipussa, jolloin heti kun siellä päin maailmaa on ruuhkaa, niin se myös tuntuu palvelun nopeudessa.

Nykyisin niillä taitaa olla myös euroservereitä. Tai ainakin sillä varjolla tuntuivat nostavan hintoja :)

tsuriga [27.02.2006 01:32:36]

#

Merri kirjoitti:

Jonnekin pitäisi kyllä oikeasti kerätä joskus täydellinen lista suomalaisista webhotelleista ja niiden hinnoittelusta.

http://www.webhotellit.com/ :)

Ittelläki on sivut futuronilla, kaipa ne ovat hyvin toimineet. Alidomaineja ei tosin laitettu käyttöön ennen kuin asiasta huomautin. Lisäksi cPanelin statistiikkaohjelmistot-sivulla ei pysty estämään tilastojen keruuta? Statistiikkaohjelmistot näyttäisivät olevan kytketty pois päältä, vaan kyllä ne taitavat statistiikkoja keräillä. webmailloginikin on alkanut temppuilemaan, serveri ei muka löydä tiedostoa käyttäjätunnuskehotteessa cancelia painaessa, vaikka tuo edellä mainittu kehote aukeaa samaisessa osoitteessa. Ennen serveri näytti cancelia painaessa kirjautumislomakkeen html:ään upotettuna.

Yleisesti ottaen palveluntarjoajat voisivat ottaa asiakseen tarjota tietoa valmiiksi asennetuista ohjelmista ja niiden käyttämistä tiedostoista. Heitin surutta mäkeen kaiken public_html:n alta kaiken mitä en tunnistanut.

Tumpelo [27.02.2006 15:45:08]

#

Itse tein eräälle yritykselle Innova Promotionin palvelimelle kotisivut, ja yhteydenpito on huippuluokkaa ja sivujen laitossa / latauksissa ei mitään ogelmia. Hinnoissa vain ehkä hiukan ilmaa...

str4nd [27.02.2006 15:46:59]

#

Tumpelo kirjoitti:

Itse tein eräälle yritykselle Innova Promotionin palvelimelle kotisivut, ja yhteydenpito on huippuluokkaa ja sivujen laitossa / latauksissa ei mitään ogelmia. Hinnoissa vain ehkä hiukan ilmaa...

Jep, tunnen omistajan ;-)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta