Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: OVH-Hosting.fi palvelusta hieman ?

Sivun loppuun

HannuTapio [14.11.2018 15:08:37]

#

Hei,

Minulla on ollut hieman vaikeuksia ovh-hosting.fi kanssa, en saa uusittua domaineja, enkä tilattua uutta aikaa palvelimiini.

Kun yritän ottaa yhteyttä, pyytävät puhua englantia, koska paikallista henkilökuntaa ei ole paikalla.

Mitään tietoa mikä on www.ovh-hosting.fi tilanne ?

--

The Alchemist [14.11.2018 15:33:29]

#

Ota sitten yhteyttä englanniksi, eihän siinä muuta ongelmaa ole. Toimenpiteiden tilaus ei tietenkään voi onnistua, jos kukaan ei ymmärrä, mitä yrität tilata.

HannuTapio [14.11.2018 15:40:33]

#

Joo,

Olen yrittänyt englanniksi, mutta, kukaan ei sitten vastaa.

Minulla vanheni domain ja yksi palvelin, kun kukaan ei reagoi laskuihin, maksoin domainin kaksi kertaa yksi vuosi ja palvelimet 2 x 1 kk kaksi palvelinta ja 1 x 1 kk 1 palvelin.

Ei ole mitenkään rekisteröitynä minun laskuni, palvelut vanheni.

Minulla on 9 vuotta toimina kaikki ihan ok ja hyvin ovh kanssa.

:) :) :)

--

HannuTapio [14.11.2018 20:01:48]

#

Suomi VPS,

Onko suomessa mitään ovh-hosting.fi hinta tason vps palvelin tarjoajia.

Varmaankin parempi ottaa kahdelta palvelin tarjoajalta palvelimet, saa sitten domainit ohjattua jos näin käy mitä nyt on.

Onko suomessa mitään ovh-hosting.fi hinta tason vps palvelin tarjoajaa, taikka sitten ranskassa, saksassa tai hollannissa, entä ruotsi, tanska tai norja tai eesti ?

--

make3003 [14.11.2018 22:30:59]

#

itse kyllä juuri viime kuun alussa sain domainit uusittua ilman ongelmia.

itsellä on pari palvelinta tuolla ja käytän automaatti tilausta, kuun alussa ainakin maksutapahtuma on onnistunu

walkout_ [15.11.2018 06:38:57]

#

HannuTapio kirjoitti:

(14.11.2018 20:01:48): Suomi VPS, Onko suomessa mitään...

On jos samallainen kapasiteettivirtuaalipalvelin kiinnosta mitä saa Amazonista niin eräs palvelun tarjoaja tarjoa lähtöhintaan $5 / kk ja se on suomalainen ja palvelinta voi skaalata loputtomiin CPU/RAM/kovalevytila-määrässä. Eli UpCloud: https://www.upcloud.com/fi/

Itsellä taas domainit ovat täältä: https://www.verkkotunnukset.fi/
Ja VPS täältä: https://www.leaseweb.com/cloud/virtual-server

HannuTapio [15.11.2018 09:48:56]

#

Hmmmh,

Ei vastaa ovh asiakaspalvelu minulle, eikä uudet tilaukset mene eteenpäin, palvelut poistuvat yksitellen.

Minusta tuntuu että sivustoni on nyt ylittänyt jonkin eu:n harrasteelle määrätyn laatu rajan, en ole nähnyt missään vastaavaa mitä minä aion.

Edes viestintävirasto tai kavi ei palauta mitään viestiä kun viestin heitä ?

Jaa-a ..

--

The Alchemist [17.11.2018 09:55:49]

#

Sun viestisi vaan ovat niin hulluja ja harhaisia, ettei niihin kukaan osaa tai halua vastata. Viestintävirastoa, Kavia tai EU:ta sinun sivustosi ei kiinnosta sentin vertaa. Sen he ovat varmasti kertoneet jo silloin, kun vielä suostuivat vastaamaan viesteihisi. Olisit vain uskonut.

HannuTapio [17.11.2018 20:20:42]

#

Hmmh,

Minulla on ollut aiemmin hyvät keskustelut viestintäviraston kanssa, myös kavi on minua opastana.

Kiitos heille aiemmasta.

Mutta, joo voi olla että jokin maksutapa on vaihtuna ovh:lla, ja heillä ei enää ole suomalaista henkilökuntaa, täytyy testaa maksaa luottokortilla.

:) :) :)

-

HannuTapio [28.11.2018 11:40:29]

#

Heh,

Nyt sain viimein vastauksen ovh hostingilta, he pyytävät todisteita että olen maksana, lähetin kuvasnapit nordea tilisiirto html sivusta, saas nähä kuinka käy.

Todella toivon että voin jatkaa ovh kanssa, sivustot ovat tällä hetkellä vain kotipalvelimessa.

:) :) :)

--

_Pete_ [28.11.2018 14:32:46]

#

HannuTapio kirjoitti:

Heh,

Nyt sain viimein vastauksen ovh hostingilta, he pyytävät todisteita että olen maksana, lähetin kuvasnapit nordea tilisiirto html sivusta, saas nähä kuinka käy.

Todella toivon että voin jatkaa ovh kanssa, sivustot ovat tällä hetkellä vain kotipalvelimessa.

:) :) :)

--

Ovatko ne alkaneet epäillä oletko oikea henkilö? :)

HannuTapio [28.11.2018 19:35:29]

#

Nonni,

Minulla on nyt ottana ovh yhteyttä, heillä on nykyään ei suomalainen henkilökunta, he ovat ilmeisesti uudistaneet jotakin palveluita, ja osin siirtyneet puolaan, jotenkin meidät suomalaiset asiakkaat sitten unohdettiin siinä muutto tohinassa varmaan vähän.

Mutta, nyt on taas osin palvelut uudistettu, uskon että huomisen aikana vielä loputkin palvelut uudistetaan.

Minä viisi tilausta tein heille alkukuusta, ja neljä on nyt mennyt läpi ja tilaus on toimitettu, yksi tilaus vielä niin, sitten on kaikki tilaukset taas päivän tasalla.

Mutta, joo melkein kuukausi olin kotipalvelimessa vaan, ilman mitään yhteyttä ovh palveluun.

Mutta, nyt on taas hienoa, minä jatkan heidän kanssaan, kuten olen tehnyt jo 9 vuotta.

:) :) :)

--

Spyro [28.11.2018 22:19:53]

#

HannuTapio kirjoitti:

Minä viisi tilausta tein heille alkukuusta, ja neljä on nyt mennyt läpi ja tilaus on toimitettu, yksi tilaus vielä niin, sitten on kaikki tilaukset taas päivän tasalla.

Eikö yhteen tilaukseen olisi saanut mahtumaan kaiken mitä tarvitset? Vaikka en juuri tunne palvelinarkkitehtuuriasi, ymmärtääkseni sivujesi kävijämäärät ovat vielä kohtalaisen maltillisia. Mihin siis tarvitset viittä eri OVH:n tarjoamaa palvelua mitä ikinä ne sitten ovatkin?

HannuTapio [29.11.2018 01:22:50]

#

Palvelumäärät,

Kyllä pitää paikkaansa, että, sivuston kävijämäärät ovat näin maltillista.

Minä kuitenkin ylläpidän palvelin kyvyn palvella noin 500 henkilöä, aina 15 sekunnin aikana, elikä, noin 500 peliä voi käynnistää noin 15 sekunnissa.

Palvelimet kestävät tällä hetkellä noin 41 ja vähän yli, peli käynnistystä joka sekuntti.

Tämä on vaan minun testaamista ja säätelyä tässä meidän vapaassa euroopan unionissa ja myös sitten valmiina oloa jos rasitetta kertyy palvelimiin käyttäjien muodossa, jos joku lehti tai sivusto vaikka julkaisee esittelyä.

Minulla on kaksi kevyt vps palvelinta ja yksi vähän isompi vps palvelin, tämä muodostaa paketin jossa voi testaa ja säädellä, ja myös ylläpitää, ja kun on vähän vähemmän kävijöitä, niin, voin pitää näitä 2- 9 megan animoituja giffejä etusivulla.

Minulla on 3 vps palvelinta, ja noin 12 www domainia.

:) :) :)

---

HannuTapio [30.11.2018 11:56:44]

#

Ongelmat jatkuvat,

Joo, annan ovh palvelujen varmaankin olla vuoden pari, käyn sitten katsomassa uudestaan, minä mietin että otan webhotelli ja vps palvelimet louhi.fi kautta.

Tuota louhi pakettia minulle silloin 2014 kun tämän nykyisen sivuston aloitin suositeltiin.

Minä testaan louhia, ellei, sitten sivustot ole liian hienot suomi nettiin, harrastajalla parempaa lautaa kuin kaupallisella, en ihan tiedä saako niin olla, mutta, olen kyllä myös taiteilija, jotenka varmaankin voin pitää omaa taidetta, myös hienoa.

Louhilla on webhotelli jotain 11.99e kk ja sitten 15 ja 44 euroa vps palvelimet, minä mietin että tuon 12e webhotellin otan sivustoille ja sitten yhden palvelimen java palvelinohjelmalle, laitoin louhi.fi osoitteeseen viestiä, josko hyväksyvät sivustoni palveluunsa.

:) :) :)

--

groovyb [30.11.2018 12:26:02]

#

Mikä on suominetti?
Mitä tarkoitat liian hienolla, pyöriihän suomalaisilla palvelimilla miljoonilla euroilla tehtyjä sovelluksiakin.

HannuTapio [30.11.2018 12:37:19]

#

Suominetti ja hienouksia,

Suomi netti on minulle tämä suomen kielinen netti maailma, foorumit, eri palvelut ja jne, olen syntynyt jo vuonna 1970, minulla on hieman vanhanmallista ajattelua aina välistä.

Tämä liian hieno, niin, sitä minä ajattelin, että, kun minun sivusto taitaa olla parempi mitä aapelit ja mitä niitä onko sitten muitakin.
Ja silti sivustoni on vain harrastetta, niin, mietin että voiko harrastaja pitää parempaa grafiikkaa mitä kaupallinen, mutta, olen siis lisänä taiteilija jotenka varmaankin käy.

:)

--

HannuTapio [01.12.2018 07:53:23]

#

Nonni,

Nyt sain asian mukaisen toiminnan ovh puolesta, minulla oli melkein kuukauden palvelu yhteys poissa, nyt sitten ilmeisesti kaikki toimii taas.

ovh luopui ilmeisesti suomen kielisestä palvelustaan, nyt on puolassa varmaankin heidän henkilökuntansa, en ihan varma ole.

Mutta, nyt taitaa taas toimia kaikki, täytyy testaa pari kuukautta, ja katsoa mitenkä jatkuu.

Mutta, heillä taisi olla vain henkilöstön työmäärän siirto puolaan, ja suomalaisesta työhenkilöstöstä luopuminen, en ihan varma ole, minä tämän siirtymä vaiheen aikana ilmeisesti yritin uusia palveluitani, ovh hosting on ranskalainen yhtiö.

:) :) :)

--


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta